Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwzweem in CS3 en CS4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Blauwzweem in CS3 en CS4

Laat ons hopen dat het snel in orde komt, Chrit, en hou ons zeker op de hoogte van de afloop!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aqw0 Bekijk bericht
      Staat er niets verkeerd aangevinkt bij "Color settings" of misschien een verkeerde keuze bij "Soft proof"?
      Ik zou toch zeker hier eens naar kijken.
      Bij soft proof [kleuren proefdrukken]moet deze aangevinkt staan.
      Bij instellen proef moet monitor RGB aangevinkt staan [natuurlijk bij gebruik voor de monitor].

gr.ron.
      Last edited by exhi; 7 september 2009, 19:25.
      http://exhi-fotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chrit Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie Antoine! Even goede vrienden

Groetjes chrit.
        Ben blij om dit te horen.
        Zelf ben ik ook maar een leek op CS.
        Als je de mogelijkheid heb om twee installaties met elkaar te vergelijken dan zou ik de parameters bij de voorkeurinstellingen even met elkaar vergelijken.

Ik weet niet of er een mogelijkheid is om CS terug te zetten in de standaard instellingen.
        mvg
        Antoine

Comment

Beste Antoine,
          De instellingen van de parameters van de twee computers is het eerste wat ik gedaan heb, en die stonden precies gelijk.
          Het enige wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat wanneer een RAW foto geopend wordt, ik GEEN blauwzweem heb , alleen Jpeg foto's.
          Gisterenavond nog een paar uur bezig geweest met iemand die er veel meer van af weet als ik, maar nog geen resultaat kunnen boeken.
          Vanavond komt er nog een ander, en dan gaan we verder zoeken.
          Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes chrit.
          Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
            Ben blij om dit te horen.
            Zelf ben ik ook maar een leek op CS.
            Als je de mogelijkheid heb om twee installaties met elkaar te vergelijken dan zou ik de parameters bij de voorkeurinstellingen even met elkaar vergelijken.

Ik weet niet of er een mogelijkheid is om CS terug te zetten in de standaard instellingen.
            mvg
            Antoine
            Sorry , ik ben nog vergeten te vermelden dat ik alle instellingen terug gezet heb naar standaard instellingen.

Comment

Beste leden van BD die mijn probleem hebben helpen doen oplossen,
              het probleem is inmiddels opgelost!!
              De oorzaak was het programma CS4. Na dat ik een andere vesie van CS4 had geinstalleerd was het probleem verholpen.
              Nogmaals heel, heel hartelijk dank voor jullie sugesties

Groetjes chrit.

Comment

Dank om dit te melden, Chrit, en blij te horen dat het opgelost is.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Dank om dit te melden, Chrit, en blij te horen dat het opgelost is.

mvg
                  Antoine

Comment

en nu weer aan de slag.

gr.ron.
                    http://exhi-fotografie.nl

Comment

Working...
                    X