Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ik heb bd sizer 2.70 gedownload hierbij beschik ik over 4 kaders kan mij iemand helpen aan de link om meer kaders te downloaden en hoe moet ik die dan instaleren in bd sizer
dank bij voorbaat yves
Op deze webpagina staat in de tekst onder BDsizer 2.7.0 een koppeling om extra kaders te downloaden. Opslaan op jouw PC in de map waarin BDsizer staat.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Op deze webpagina staat in de tekst onder BDsizer 2.7.0 een koppeling om extra kaders te downloaden. Opslaan op jouw PC in de map waarin BDsizer staat.
Klopt heb zelf een mapje aangemaakt waar ik BD Sizer in geplaatst heb
samen met dit bestandje, enige minpunt is dat het een tijdje duurt eer het geladen is
... enige minpunt is dat het een tijdje duurt eer het geladen is
Dat probleem had ik ook op mijn oude PC. Op mijn nieuwe "bakkie" (Intel Core 2 duo E6850 3.0 Ghz S775 FSB1333 4MB) is die vertraging nauwelijks merkbaar.
Comment