Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
het lijkt wel of de 2 kinderen in de foto geplakt zijn, maar dat is misschien waarom PSG zegt dat de foto wat "dof" is ? of is het gewoon het grote verschil tussen kleur en ZwartWit ?
Het is vreemd. Ik had ook de eerste keer het 'ingeplakt'-gevoel bij deze foto, alhoewel deze enorm goed gelukt is.
Je kan de randen van de kinderen met de blur-tool wat vervagen. hierdoor is de overgang veel zachter en is het 'ingeplakt'-effect minder... wel goed inzoomen en alleen de rand 'blurren'.
Carcassonne, Inderdaad.
En er is niets ingeplakt.
enkel een nieuwe laag aangemaakt, omgezet naar zwart-wit, een beetje met contrast gespeeld en weggegumd wat in kleur moest komen te staan.
Misschien is het daardoor dat er een "opgeplakt" gevoel is bij sommigen.
Ik heb vrij ver ingezoomd om dan te gommen, hier en daar is het misschien net niet tot op de juiste pixel gelukt en krijg je daardoor misschien een "raar" beeld...
Ik bloos niet als ik zeg dat ik een beetje (echt wel een klein beetje) met PS overweg kan, maar als het geplakt zou zijn, zou ik een crack moeten zijn in het toevoegen van schaduw, en das nou net iets wat ik telkens 100% verkeerd doe (maar we blijven proberen)
Comment