Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe ??????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe ??????

Hoe doe ik het volgende in PS zie link......

Ik moet namelijk portretfoto's maken en ik zal zeker de foto's moeten bewerken, maar hoe (ik heb PS cs) graag in "lekentaal"

Ik zou er echt reuze blij mee zijn......

a movie showing the photo retouching process in detail, step by step. to see more go to www.bressane.com. music composed by Rig from www.rigaudio.com.
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Re: Hoe ??????

Ik weet niet of je de site www.pixel2life.com kent? Daar staan heel veel tutorials op. Het is wel allemaal in het Engels. Maar als je eens zoekt in google onder "smooth skin" ofzo dan vind je vast wel iets! Je kan dit op verschillende manieren doen maar verder dan een paar keer de mensen die ik ken te bewerken ben ik nog niet gekomen

Comment

Hoi Inge,

Wat men hier laat zien is niet zo 1-2-3 uit te leggen, en zeker niet in "lekentaal".

Ik zou in elk geval eerst de basisfuncties van PS leren voor je hier mee van start gaat.

Eventueel kan je je (tijdelijk) abonneren bij bv. www.lynda.com

Daar kan je stap voor stap PS onder de knie krijgen tegen een aanvaardbare prijs.

Succes ermee.

Wim
      BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
        Hoi Inge,

Wat men hier laat zien is niet zo 1-2-3 uit te leggen, en zeker niet in "lekentaal".

Ik zou in elk geval eerst de basisfuncties van PS leren voor je hier mee van start gaat.

Eventueel kan je je (tijdelijk) abonneren bij bv. www.lynda.com

Daar kan je stap voor stap PS onder de knie krijgen tegen een aanvaardbare prijs.

Succes ermee.

Wim

Hoi Wim,

PS lukt nu al aardig......net als de foto's trouwens...er bleek niets aan mijn lens te zijn...en of camera..

Ik zal eens kijken wat de links te vertellen hebben.

alvast bedankt (WEER)
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Als het enkel en alleen portretfoto's zijn MOET je eens kijken op
          http://www.portraitprofessional.com/

Probeer eerst de gratis probeer versie ...
          Supppper gemakkelijk en supppper goed
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
            Als het enkel en alleen portretfoto's zijn MOET je eens kijken op
            http://www.portraitprofessional.com/

Probeer eerst de gratis probeer versie ...
            Supppper gemakkelijk en supppper goed
            Hoe lang blijft die versie?? Wordt die dan automatisch verwijdert?
            in ieder geval bedankt voor de tip....
            is op dit moment aan het downloaden..........

Comment

Die portrait professional werkt wel heel knap! Als ik nog eens wat centen over heb...
              Fuji Q1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bon Jr Bekijk bericht
                Die portrait professional werkt wel heel knap! Als ik nog eens wat centen over heb...
                (lol) ja dus ik ook...

Comment

Working...
                X