Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[BATTLE April 2007]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [BATTLE April 2007]

OK, de Battle van april

Voor de maand april vertrekken we van deze foto van een boot. Geen meesterwerk, maar ik ben er zeker van dat er een heleboel BD'ers er wel weg mee weten

Laat jullie maar eens goed gaan

Voor de mensen die een grotere versie willen hebben : http://farm1.static.flickr.com/169/4...75da6d19_o.jpg

sugar
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Re: [BATTLE April 2007]

Dat noemen ze dus "er als de kippen bij zijn"

Goeie foto die zich leent om te bewerken in ieder geval!
    flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
      Dat noemen ze dus "er als de kippen bij zijn"

Goeie foto die zich leent om te bewerken in ieder geval!
      Wel, het 1 april, dat lijkt me echt een dag om te Battlen, en dus wil ik iedereen de kans geven die dag ten volle te benutten
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Leuk! Gaan ermee aan de slag; ben alleen niet zo snel vandaag
        Groetjes, Damiaan.
        Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

Comment

ik ben nieuw hier dus dacht ik van ik ga maar eens mee battlen. de afwerking is niet perfect maar ik zag het niet zitten om er uren aan bezig te zijn.

Last edited by sweetbeat; 2 april 2007, 01:15.

Comment

kvind het een mooie kaartcompilatie sweet beat

Comment

Ben er ook wel voor te vinden sweet beat! Leuke stijl. Is dit photoshop of illustrator, of nog iets anders?
              Nikon F80 te koop...
              Volledige doka-uitrusting te koop...
              http://dimitri-ferrest.skynetblogs.be

Comment

Jeetje sweetbeat, hoe kom je erop. Ben al aan het puzzelen wat ik er van ga maken maar het idee is er nog niet...
                Groetjes, Damiaan.

Comment

dit is puur photoshop. en ik zou echt niet weten hoe ik erop kom ik kan ook geen uitleg geven aan deze foto ik ben gewoon begonnen en dit was het resultaat. en bedankt voor de leuk reacties. ps:Ik vind wel dat er meer battles zouden mogen komen op dit forum.

Comment

Weinig Battles? Ik denk dat dit een kleine vorm van protest is tegen het wegpesten van de Mic hier.
                    Of althans toch het gevoel dat het niet meer hoeft; de animo is weg. Ik vond het anders altijd weer een uitdaging om creatief
                    en soms een beetje provocerend uit de hoek te komen. En dan weer die ander zageventen:"Zeg, heb ik daar nu geen 40 pixels gezien uit nen andere foto? Copyrightalert!!".
                    Let wel, alle respect voor de mensen die zich nu willen engageren, maar waar zijn de inzendingen van de mensen die de battle
                    eind februari wilden overnemen? Het is nu wel paasvakantie maar het gaat al bergafwaarts van maart.
                    By the way, aan Sugar zijn foto zal het volgens mij niet liggen.
                    mvg,

Comment

Ik vond de boot nogal wat centraal staan, dus heb ik deze foto wat besneden volgens 1/3 regel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door celle Bekijk bericht
                        Weinig Battles? Ik denk dat dit een kleine vorm van protest is tegen het wegpesten van de Mic hier.
                        ..knip...By the way, aan Sugar zijn foto zal het volgens mij niet liggen.
                        mvg,
                        Heb dat niet in de gaten gehad; jammer dat mensen daarom geen bewerkingen inzenden...

Ik denk dat je met elke foto wel wat leuks kan uithalen dus ben het met je eens; alleen het idee, daar puzzel ik nog op.
                        Groetjes, Damiaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door celle Bekijk bericht
                          En dan weer die ander zageventen:"Zeg, heb ik daar nu geen 40 pixels gezien uit nen andere foto? Copyrightalert!!"
                          ik begrijp niet zo goed wat je allemaal bedoelt maar vanaf er een bewerking aan een foto word aan gebracht verliest die toch zijn copyright?of ben ik verkeerd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sweetbeat Bekijk bericht
                            ik begrijp niet zo goed wat je allemaal bedoelt maar vanaf er een bewerking aan een foto word aan gebracht verliest die toch zijn copyright?of ben ik verkeerd?
                            Hier ben je volgens mij toch wel verkeerd. Als ik dus een bewerking maak van een of andere prachtige foto, heeft de maker daar ineens niets meer over te zeggen?
                            Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

ik dacht daar ooit iets van gelezen te hebben. Ik kan verkeerd zijn maar neem nu de foto van deze battle en hetgeen ik ervan gemaakt heb volgens mij kan je onmogelijk bewijzen dat de boot van de originele foto dezelfde is als die van mijn collage.

Comment

Working...
                              X