Ik begin me steeds meer te verdiepen in mijn nieuwe camera en zou me toch nog een lens willen bij aanschaffen maar weet niet goed welke ik best ga nemen aangezien ik nog maar pril bezig ben...
Volgende dingen spelen een rol:
is voor een canon 1100 d (maar hoeft niet echt een canonlens te zijn aangezien prijs echt wel een rol speelt voor mij)
vooral voor portretten van de kinderen maar ik wil hem ook wel voor op reis gebruiken voor allerlei dingen en trek ook graag close-ups van bloemen enzo maar misschien kan ik hiervoor mijn andere lenzen wel gebruiken
ik heb nu al een 18-55 mm canon 3.5-5.6 en een 55-250 canon is 4-5.6 dus ik wil een lichtgevoelige maar weet niet hoe
ver ik dan best ga (2,8 of 1,4,....)?
neem ik best een vaste mm of een zoomlens?
Wie heeft wat tips...
Alvast bedankt
Volgende dingen spelen een rol:
is voor een canon 1100 d (maar hoeft niet echt een canonlens te zijn aangezien prijs echt wel een rol speelt voor mij)
vooral voor portretten van de kinderen maar ik wil hem ook wel voor op reis gebruiken voor allerlei dingen en trek ook graag close-ups van bloemen enzo maar misschien kan ik hiervoor mijn andere lenzen wel gebruiken
ik heb nu al een 18-55 mm canon 3.5-5.6 en een 55-250 canon is 4-5.6 dus ik wil een lichtgevoelige maar weet niet hoe
ver ik dan best ga (2,8 of 1,4,....)?
neem ik best een vaste mm of een zoomlens?
Wie heeft wat tips...
Alvast bedankt
Comment