Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

v raag over lens.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: v raag over lens.

Oorspronkelijk geplaatst door bart30d Bekijk bericht
    Twee volkeren, gescheiden door een gemeenschappelijke taal Als Lucien schrijft dat hij wat dat betreft een 'aardige kerel' is, dan zou je dat in het Nederlands van boven de grens moeten vertalen als 'een raar/speciaal persoon'. Dus eerder zelfspot, en geen arrogantie.

Bart, een Belg in Nederland :-)
    Zo ver gaat mijn kennis van het Vlaams intussen ook nog wel, nadat ik jaren terug af en toe nogal stond te kijken van het woordje "Kodak" in de zin van "camera".
    Misschien dat de nuance me ontgaan van wat Lucien bedoelde, maar het klonk voor mij een beetje als een kennis die altijd "originele" onderdelen liet plaatsen bij een servicebeurt en dan 2x zo veel betaalde als voor Bosch onderdelen (die de helft kostten) en die door zijn autofabrikant bij precies dezelfde bosch waren ingekocht.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

oeps mensen.
      ik heb hier mee niemand willen kwetsen met die uitdrukking.
      was niet slecht bedoeld. en het ging dan nog eenmaal over me zelf.
      wat ik wilde zeggen is simpel.
      uit ervaring van andere zaken heb ik ook soms een afgeweken van merk. voorbeeld zaag van b&d en daar een zaagblad van laat ons zeggen gamma en dat is me soms slecht bevallen.
      daarom heb ik besloten als ik met een daf rij er geen stuk zal inplaatsen van een mercedes .
      dus nu is het nikon en hou ik me aan nikon dat was de uitleg.
      wil ik hiet nu de wijsneus mee uitgangen zeker niet.
      daarom ben ik hier om advies te vragen.
      maar men kan een vooroordeel hebben. dus wie weet word het na veel tips toch een ander.
      sorry voor als het verkeerd over kwam mijn woorden.
      lucien.

Comment

volledig akkoord met de uitleg van danielsl, zelf heb ik deze lens tweedehands aangeschaft en ben er zeer tevreden over, fantastische lens
        D 7500 > 16/85 > 70/300>105
        https://www.behance.net/joscaeymae0afa
        Grt. Jos

Comment

ben even naar de winkel geweest. toestel binnen gebracht met een probleem wat gelukkig zal opgelost worden.

nu de lens.
          nu ik daar toch was even wat info genomen wat betreft prijzen.
          nikon 70/300 589€
          sigma 70/300 359€ en volgens de verkoper zelfde functies en even goed.
          dus zal ik nog even er over moeten slapen of ik nu mijn houding toch niet zal veranderen of beter mijn voor oordeel nikon blijft nikon mijn geldbeugel spreekt hiet al anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucien uit belgie Bekijk bericht
            ben even naar de winkel geweest. toestel binnen gebracht met een probleem wat gelukkig zal opgelost worden.

nu de lens.
            nu ik daar toch was even wat info genomen wat betreft prijzen.
            nikon 70/300 589€
            sigma 70/300 359€ en volgens de verkoper zelfde functies en even goed.
            dus zal ik nog even er over moeten slapen of ik nu mijn houding toch niet zal veranderen of beter mijn voor oordeel nikon blijft nikon mijn geldbeugel spreekt hiet al anders.
            Gebruik ze eens beide en kijk dan welke je zelf het best vind.

Comment

Working...
            X