Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help Prijsstijging??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Help Prijsstijging??

Is het mijn verbeelding of zijn opeens de prijzen van de objectieven gestegen dit weekend??

Ik had enkele objectieven op mijn lijstje staan en ga ze vandaag nog eens bekijken en ze is met 100 euro gestegen??? Kan dat nu?
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Re: Help Prijsstijging??

Deze prijsstijgingen zijn niet van dit weekend alleen ,dit is al een tijdje bezig en niet alleen bij de objectieven maar ook bij de cameras

Comment

Daarom is twijfelen nutteloos, mijn vriendin had hetzelfde voor, ze kwam op 3 objectieven 100 euro duurder uit omdat ze een week te lang had zitten nadenken, om vervolgens de lenzen te kopen die ik haar al sinds het begin had aangeraden.

Comment

De prijzen schommelen voortdurend. Ik heb in 09/2009 een 100-400 gekocht voor €1263 deze staat nu € 1.199,00 .

Onlangs (2 maand terug) een 85mm 1.8 gekocht voor €309 , enkele weken later was deze nog gezakt naar €289 euro en nu staat deze €395.

Je kan er dus geen lijn in trekken, sommige lenzen worden goedkoper daarna terug duurder enz... of omgekeerd.

Als je een lens wil aanschaffen moet je dat gewoon doen, wordt ze na je aankoop duurder of goedkoper, kan je er toch niks meer aan veranderen. Gewoon genieten van je nieuwe speelgoed en niet te veel over nadenken.

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Da's echt rot hè... Ik was nog aan het twijfelen omdat ik ze toch vrij duur vond en me afvroeg in welke mate ik ze zou gebruiken. Nu komt er nog een twijfelfactor bij: gaat ze terug zakken in prijs of niet??
          Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

2 weken geleden De Canon 300F4 gekocht bij Konijn aan 1269 ,nu staat hij aan 1329
            mischien gaat het binnen een paar weken terug dalen

Comment

Wie koopt er nu nieuwe lenzen, BD staat vol bij "aanbod"

In het begin kocht ik m'n eerste 3 lenzen nieuw, maar vanaf dan alles 2e hands in bijna nieuwstaat, niet bang van zijn, fototje nemen en testje, van de resterende winst kunt u misschien nog een lensje extra kopen

Comment

Heb mijn Speedlite flitser ook 25 euro meer betaald dat dat ik hem vorige week had gekocht!
                Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

Comment

Ook een behoorlijke prijsstijging bij de Canon 17-55 mm: in korte tijd van 719 naar 899 Euro (Cameranu.nl) ....

Comment

Tja, dat is een feit.

Het ergst van alles is, dat je die prijsstijgingen van het materiaal niet of nauwelijks kan doorrekenen aan de klanten.
                    Die willen steeds beter werk aan een nog betere prijs.
                    Raar toch, die economie.
                    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
                      Ook een behoorlijke prijsstijging bij de Canon 17-55 mm: in korte tijd van 719 naar 899 Euro (Cameranu.nl) ....
                      Inderdaad! Ik had die ook op het oog, ook bij CameraNu! Maar aan de nieuwe prijs mogen ze die hebben

Comment

Waarschijnlijk een gevolg dat onze Euro het niet zo goed doet t.o.v. de Yen en de dollar.
                        Maar ik denk altijd : "what goes up, must come down".
                        Binnen een paar maand kan de situatie dus weer anders zijn.
                        Dus je kan overwegen, als het meer een "nice to have" is, dan een "must to have" van te wachten. Maar dat is iets dat je zelf moet beslissen. De prijzen kunnen evengoed nog een tijdje blijven stijgen.
                        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Heeft er iemand ervaring met Camex in Eindhoven?

Het gaat me om de Canon EF 100mm f/2.8 L IS USM dez kostte vorige week bij studio73 nog 699 en nu 799. Overal zie ik de prijs stijgen, maar bij Camex staat ze nog steeds 699. Ik heb net geïnformeerd en dat klopt én ze hebben er één in voorraad.
                          Het geluk wil nu dat wij dit weekend een weekendje weggaan naar Eindhoven. In een andere winkel in Eindhoven (City Foto) waar ik ook de prijs gevraagd heb kost ze 849.
                          Dat is toch allemaal niet logisch?

Kan ik Camex vertrouwen of niet?

Comment

economie is niet logisch. Het is een spel van vraag en aanbod. Soms zioen we dat iets pas begint te verkopen als de prijs hoog is. Sommigen denken dan dat het beter is geworden. En... kiezen en kopen doen we toch allemaal met een beetje emotie.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
                              Inderdaad! Ik had die ook op het oog, ook bij CameraNu! Maar aan de nieuwe prijs mogen ze die hebben
                              Overigens kostte de 17-55 vorig jaar ook meer dan 800 Euro, en schafte ik het objectief ergens in 2007 aan voor circa 840 Euro. Zo gek is de huidige prijs dus niet; het is meer dat die 719 Euro gewoon een erg goede prijs was voor zo'n topobjectief.

Comment

Working...
                              X