Re: Iemand ervaring mee telecompressie voorzetlens
Nou, ik ben anders heel erg goed in het begrijpen van een rationeel houtsnijdend betoog - overigens in mijn werksituatie een absolute voorwaarde - maar ik heb wel een klein minpuntje in mijn karakter: als men woordenschat gebruikt die een doorsnee welopgevoede mens in conversaties niet meteen naar boven haalt, dan vind ik ineens mijn welwillendheid niet meer terug. Ook wanneer men zo maar ineens veronderstellingen naar voren schuift, zoals met dat rationeel betoog bijvoorbeeld, om maar iets te noemen, is dat iets waarmee ik niet goed om kan.
Je uitleg vóór dat laatste zinnetje ziet er echter heel rationeel uit, en als ik dat laatste zinnetje even laat voor wat het uiteindelijk maar is, is dat eigenlijk wat we zochten als kort, bondig en compleet antwoord op al het gehakketak van de afgelopen week, en geef ik zomaar ineens toe dat ik dus wel erg fout zat.
Ik heb vandaag weer bijgeleerd, waarvoor mijn dank.
Oorspronkelijk geplaatst door Telekees
Bekijk bericht
Je uitleg vóór dat laatste zinnetje ziet er echter heel rationeel uit, en als ik dat laatste zinnetje even laat voor wat het uiteindelijk maar is, is dat eigenlijk wat we zochten als kort, bondig en compleet antwoord op al het gehakketak van de afgelopen week, en geef ik zomaar ineens toe dat ik dus wel erg fout zat.
Ik heb vandaag weer bijgeleerd, waarvoor mijn dank.
Comment