Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topvision: enkele vraagskes

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

thx pietje voor de goeie uitleg

1 ding ben ik het oneens: hij staat nu aan 299€ zonder transportkosten, maar dit is nog goedkoop. Ik heb hem zien staan op een hollandse site: 499€!

Comment

Hallo Bizze,

Computers leiden soms een eigen leven.
      Ik keek vanmiddag dus toevallig op het werk naar www.topvision.lu en zag daar dus een volledig nieuwe site en de prijs van +/- 249 €.
      Na jouw opmerking, ga ik hier thuis dus nog eens kijken en vind hier inderdaad de oude site terug, met de oude prijzen.
      Blijkt dat mijn PC hier alles uit zijn cache haalt (internet explorer staat op automatisch pagina vernieuwen ingesteld)
      Instellingen veranderd naar ALTIJD vernieuwen, alle temporary internet files gewist, en terug naar www.topvision.lu gesurfd.
      Resultaat, nog steeds de oude site.
      Na nog een keer of 5 F5 (refresh) duwen kreeg ik hier eindelijk ook de NIEUWE (veel mooiere) site met wereldbol en de nieuwe prijzen.

Luxemburgse prijs: 246.86 €
      Belgische prijs: 261,89 € (was vanmiddag dus iets lager???)

Groetjes Pietje

Comment

idd ook een paar keer op F5 geduwt en daar was hij, de nieuwe site. Thx voor de tip! Kben nu bang dat hij gaat uitverkocht zijn, maar da zal wel nie zeker?

Comment

Hopelijk niet,

Een collega van mij zag hem alleszins ook helemaal zitten aan deze prijs, en ging waarschijnlijk ook bestellen.

Hou ons op de hoogte.

Groetjes Pietje

Comment

kzal jullie zeker op de hoogte houden, kben gewoon ant wachten op min geld van mijn weekendjob, maar ze willen maar nie betalen eh! Kwil zo graag foto's shoote

Comment

Originally posted by Pietje
              Ik keek vanmiddag dus toevallig op het werk naar www.topvision.lu
              Inderdaad... veel mooiere opzet.

Maar tot mijn schrik vind ik maar een 3 tot 4 camera's terug?
              Hebben ze gesnoeid in hun gamma?

Zoeken op "Olympus" gaf zelf een nul op het request...

Comment

tis een beetje zoeken
                maar ge moet naar digital photography gaan en dan compact kiezen en daar staan er verschillende!
                greets
                bizze

Comment

Hallo alweer,

Mijn Collega heeft dus woensdagmiddag de optio230 besteld, en ongeloofelijk maar waar,
                  gisterenavond om 17u00 de eerste fotootjes ermee gemaakt.
                  Er zat zelfs een koekje bij in het pakket.(lekkerrrr)
                  Dit blijkt ook een hobby van Topvision te zijn, want in mijn pakket zat 2 maanden geleden een extra muziek CD.

Groetjes Pietje

Comment

ik heb de mijnen gistern besteld, dus ja gezien het maandag congee is, denk ik tege woensdag of donderdag de mijne zal hebbe, kverlang al, kzal jullie nog meedelen hoe het verlopen is

Comment

Ik heb niets dan lof voor topvision. Bijzonder snelle levering (3 dagen) op rembours, en heel goedkoop.
                      Garantie weet ik wel niet veel van. Ik hoop maar dat hij niet stukgaat

Comment

Working...
                      X