Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm FinePix S9500: 9MP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fujifilm FinePix S9500: 9MP

Als ik die resultaten zie ben ik beschaamd om toe te geven dat ik ook een Fuji bezit, alhoewel die resultaten 100x beter zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
      Als ik die resultaten zie ben ik beschaamd om toe te geven dat ik ook een Fuji bezit, alhoewel die resultaten 100x beter zijn
      Wel Tony dit vind ik raar want ik heb ook nog zo een s602 gehad en deze deed het toch slechter dan wat ik op die site kan zien hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
        Wel Tony dit vind ik raar want ik heb ook nog zo een s602 gehad en deze deed het toch slechter dan wat ik op die site kan zien hoor.
        Heb je ze al eens full size bekeken, dat is toch de naam 9 megapixels niet waardig

Comment

Heb je ze al eens full size bekeken, dat is toch de naam 9 megapixels niet waardig
          Enkel naar de 100% crops gekeken. Ben eigenlijk verbaasd dat die iso400 nog zo goed is. Beter dan wat ik vroeger had. Het is natuurlijk geen DSLR maar dat mag je er niet van verwachten ook niet.

Ik zal dus eens full size moeten kijken maar nu geen tijd.

Comment

Review op Dpreview:

Jan.

Comment

Denk jij dan dat een grote hoeveel pixels een goede foto *moet* opleveren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superbamboe
                Denk jij dan dat een grote hoeveel pixels een goede foto *moet* opleveren?
                Wat is dan volgens jou de meerwaarde van meer pixels tegenover een ouder toestel met bijna identieke onderdelen behalve dan de ccd?
                Vanaf ISO 200 zijn de resultaten m.i. onaanvaardbaar!
                Last edited by Tony smeT; 1 november 2005, 20:42.

Comment

Wat is dan volgens jou de meerwaarde van meer pixels tegenover een ouder toestel met bijna identieke onderdelen behalve dan de ccd?
                  Vanaf ISO 200 zijn de resultaten m.i. onaanvaardbaar!
                  Meer pixels hebben geen meerwaarde maar jij suggereerde dat dat wel zo zou zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superbamboe
                    Meer pixels hebben geen meerwaarde maar jij suggereerde dat dat wel zo zou zijn.
                    Oh, als dat zo overkwam, nee, inderdaad niet, en deze Fuji is het beste bewijs

Comment

Working...
                    X