Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lagere prijs Canon EOS 7D II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

Op het eerste zicht is er met ***********.nl geen groot risico, ze hebben een Nederlands adres.
    Waarschijnlijk grijze import, op populaire items zijn ze een stuk goedkoper, voor dure lenzen betaal je de volle pot.

En inderdaad, een 7D MkII kost er nog € 1249.

Comment

Niets beter dan een goed grafiekje over de prijsevolutie http://geizhals.de/?phist=1165742

Het is een goed moment om hem te kopen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        Op het eerste zicht is er met ***********.nl geen groot risico, ze hebben een Nederlands adres.
        Die andere sites moet je ook geen bang van hebben. Bij simplyelectronics een 760D besteld en bij eglobalcentral een samyang 14/2.8. Bij eglobalcentral heb ik 2 dagen moeten wachten en bij simplyelectronics een 10-tal dagen. Alles is netjes aangekomen met track&trace nummer.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Heb 7DII gekocht tijdje na de lancering, bij een officiele dealer in Belgie, niet via internet. Dus vrij veel betaald vergeleken met prijs van vandaag.
          Kreeg toen 300 euro cashback van Canon, bij aankoop van ook een lens erbij.
          Enkele weken later kreeg ik NOG eens 300 euro op rekening gestort van Canon, want ze hadden problemen met de levering van de beloofde Wacom Tablet (was ook inbegrepen in dat aanbod toen, samen met Wifi SD card).
          Dus 600 euro terug gekregen van Canon, niet slecht toch ?

Comment

Working...
          X