Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samen batterij S30/S40 aankopen ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samen batterij S30/S40 aankopen ?

Is er iemand geïnteresseerd om samen een batterij NB-2L aan te kopen. Je kan deze op volgende site http://www.sabahoceanic.com/index.html
    kopen voor 56,8 dollar voor 2 batterijtjes.
    Omdat men deze enkel per 2 verkoopt zou ik die samen met iemand anders willen bestellen.
    Dit zijn de canon li-ions die gebruikt worden in de Canon S30 en S40.
    Ik woon in de omgeving van Lier

kijk eens op deze topic (staat terug vanboven)
    Batterijen voor de Canon PowerShot S30/S40
    De prijs is goed maar levering duurt wel 2 weken maar je kan ook via fedex bestellen maar dan moet je een telefoontje geven en dan heb je het volgens mij erg snel bij jou thuis (mijn CF-kaartjes op 5 dagen)en je kan er gewoon eentje bestellen !

Op dees kOdakske sta CanOn pOwershOt S 3O

Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
    Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Ik heb vrijdagavond besteld en zaterdag morgen reeds een berichtje van Fedex met tracking nummer gekregen dat ze onderweg zouden zijn.
      Als ik dat tracking nummer op de site van fedex ingeef zegt hij wel dat hij dat niet kent. Ik heb hiervoor een mailtje naar fedex gestuurd maar hierop nog geen antwoord ontvangen.
      Als er nog iemand 1 batterijtje wil geef maar een seintje. Met 2 zal ik wel toekomen denk ik.

Comment

Dat zal wel geen probleem zijn om die kwijt te geraken

Op dees kOdakske sta CanOn pOwershOt S 3O

Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
        Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Heb zaterdag ook batterijtjes besteld op hetzelfde adres, kreeg ook een tracking-nummer, en het word eveneens niet herkend. We wachten geduldig af, en houden jullie op de hoogte.

Comment

Ik heb al een mailtje naar fedex gestuurd en daar antwoord men het volgende :

Indeed, tracking number XXXXXXXXXXX is 'not found'. This means that the
            > > number is an existing one, but it has not been used so far.
            > > Either the package was not shipped yet, or it was sent under another air
            > > way bill number.
            > >
            > > It might be advisable to check this with your shipper.
            > >

Ik heb dan ook een mailtje naar "the shipper" gestuurd maar daarop heb ik tot nu toe nog geen antwoord.

Misschien zijn we te ongeduldig ?

Comment

Ja, de mijne is vertrokken 2.14uur lokale tijd.

Comment

Ja die van mij zijn ook vertrokken om 2:14.
                Nieuwsgierig welke eerst gaan aankomen.
                Wedstrijdje ?

Comment

Mijn pakketje is al op de Philipijnen aangekomen, nieuwsgierig naar waar het nu gaat gezonden worden.
                  Scan Activity Date/Time Comments
                  Left FedEx Sort FacilitySUBIC BAY FREEPORT PH 07/03/2002 02:16
                  Left FedEx Sort FacilitySUBIC BAY FREEPORT PH 07/03/2002 02:15
                  Arrived at Sort FacilitySUBIC BAY FREEPORT PH 07/03/2002 01:27
                  Arrived at Sort FacilitySUBIC BAY FREEPORT PH 07/03/2002 00:52
                  Left FedEx RampSEPANG MY 07/02/2002 19:56
                  Pickup statusKUALA LUMPUR MY 07/02/2002 02:14 Package received after FedEx cutoff time

Comment

oei, 't mijne zit al twee minuten achter op 't uwe. Wacht maar tot in de sprint

Comment

Ik denk dat mijn pakske op de Filipijnen van de band is gevallen want da geraakt daar precies niet weg....
                      Is dat van jou al vertrokken 2heavy ?

Comment

Mijn pakske ligt verzeker naast het uwe!
                        Eveneens geen schot in te krijgen.

Comment

Package available for clearance in Paris 01.02h

Comment

Mijn Batterijkes zijn gearriveerd om een uur of 11 deze morgen. Geen slechte service daar bij Sabah Oceanic in Maleisië.Vorig weekend besteld, de vrijdag erna in de bus. Er rest mij nu nog maar één ding, ze eens uittesten op kwaliteit.

Comment

Working...
                            X