Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over www.kamera-express.nl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Phille
    ze hebben veel voorraad, ook al twee of drie lenzen gekocht, nadeel, je mag de lens niet testen, vind ik heel spijtig, om eens een indruk te krijgen, dat dan in vele winkels wel ...

hun antwoord : dan is ze niet nieuw meer. Maar vele winkels hebben demo lenzen, zij niet, ze hebben wel een grote voorraad aan tweedehandslenzen en bodies.

soms komen ze met een sterke prijs uit de hoek, soms zijn ze tot 5 a 10 % duurder dan in duitsland ...

Het hangt er allemaal vanaf wat je wil, maar ze hebben over het algemeen een 'degelijke' service.
    En die 2e handsspullen mogen die getest worden ?

To make your dreams come true, wake up

Comment

2e handsspullen heb ik weleens getest daar. Neem je eigen camera mee en je kunt ze ter plekke uittesten. Tip: blijkbaar zit er wat "speling" in de prijs van hun 2e hands spul.

Comment

Prima winkel! koop er al jaren via web-site en in hun "winkel". Correcte behandeling en goede afwikkeling. 1 maal gehad dat er bij de verzending iets beschadigd werd, zonder problemen werd dit omgeruild.
        Mag dan wel niet de aller goedkoopste zijn maar wel met orginele garantie en handleiding. Tevens valt er over de prijs te praten, niet als je komt voor 1 filtertje maar kamera met lens(en) geen probleem.
        Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
        Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

Heb de laatste tijd er mijn flitser (SB-50) en een lens (Nikon 50 mm) gekocht. Waren in voorraad en aangezien ik werk in Capelle, zelf langsgegaan. Vriendelijke mensen, al moet je wel eens wat lang wachten omdat de telefoons er roodgloeiend staan. Soms zijn wel 5 medewerkers tegelijk aan de telefoon (hopelijk niet met elkaar in gesprek). Verder uitstekend geholpen.
          Ben,
          Nikon D2X, D100, D70
          Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
          Tamron 17-35, 28-75, 90
          Sigma 170-500,
          Nikon SB 800

Comment

Bedankt alvast voor deze ruime respons op m'n vraagje. Blijkbaar is het een prima en betrouwbare shop dus. Goed om weten en misschien een tip voor toekomstige kopers om dit adres in hun "vergelijk"-lijstje te zetten...

Groetjes,

Peter

Comment

Working...
            X