Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compactcamera met reflex effect?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Compactcamera met reflex effect?

Oorspronkelijk geplaatst door JoeriE Bekijk bericht
    Nog even een vraag: Wat is de goedkoopste, maar toch zeer betrouwbare webshop van België (of Nederland)? Want de prijzen lijken me aardig wat hoger te liggen in België.

Groetjes
    PENTAX K100d SUPER !!!!!
    Pentax DA 35 F2.4 - Pentax A 35-105 F3.5
    En een dapper standaard-kitlensje

Comment

Ben voor het ogenblik ook aan het zoek naar een echte compact (naast mijn Olympus DSRL), die ik als wandelcamera zou willen gebruiken en die ik dus wel in mijn jaszak kwijt kan.
      Voorlopig is mijn oog gevallen op de nieuwe Canon S-100, helaas is het ding wel niet echt goedkoop, maar je kan niet alles hebben.
      Als ik de prijs vergelijk dan blijkt Nederland toch niet altijd goedkoper : bij cameraNu.nl staat hij 449 € (net zoals bij fotokonijnenberg).
      Bij mijn lokale fotoboer in het Kortrijkse (normaal een behoorlijk dure winkel) staat hij 419 € : niet altijd denken dat webshops de goedkoopste zijn...
      Groeten,

Polleke

Comment

over die s100 ... denk dat je canon bedoelt ? onlangs op dpreview gelezen dat hun review niet wil lukken omdat er problemen zijn met lens ... ze hadden er reeds 3 geprobeerd en alle 3 slecht ... zelfs al is de 4é waanzinnig goed perfect, zou dan toch twijfelen er zelf een te kopen, voor dat geld is er keuze genoeg ... of mss de iets oudere s95 als je persé canon wil ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
          over die s100 ... denk dat je canon bedoelt ? onlangs op dpreview gelezen dat hun review niet wil lukken omdat er problemen zijn met lens ... ze hadden er reeds 3 geprobeerd en alle 3 slecht ... zelfs al is de 4é waanzinnig goed perfect, zou dan toch twijfelen er zelf een te kopen, voor dat geld is er keuze genoeg ... of mss de iets oudere s95 als je persé canon wil ...
          Blijkbaar ligt de reden in het niet 100% gecentreerd zijn van de lens. Niet zichtbaar bij normaal gebruik, maar bij hun studio-testen komt dat toch aan het licht.

Slecht zou ik ze dus niet noemen : Je moet anders zelf de test foto's op dpreview eens beoordelen... link.
          Groeten,

Polleke

Comment

Working...
          X