Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede prijs Canon Eos 300D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goede prijs Canon Eos 300D

Hello,

De prijs van de Canon Eos 300D kit is in een fotowinkel bij ons in de streek € 1265 (regio Veurne). Is dat een goede prijs of wie weet er goedkopere in mijn buurt?

Groeten,
    Dirk

Een slechte prijs is dat niet gesteld dat hij in voorraad is, bij de grote ketens vragen ze zonder verpinken de catalogusprijs van €1399.
    Duitsland zal iets goedkoper zijn, maar service achteraf kan beter zijn in de buurt, 't is in elk geval handiger en ik persoonlijk ben bereid iets meer te betalen met de wetenschap dat ik mocht hij defect zijn ik maar enkele km's moet bollen, maar iedereen zijn eigen voorkeur daarover natuurlijk.
    Mark (300D)

Comment

Er staat er hier eentje te koop aan € 1000
      (ik heb geen percentje )

http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=40366

Comment

De kit is zowieso zeer moeilijk te vinden.

1265 EUR is de normale prijs van toestellen in stock. Alles erboven zou ik niet doen.
        Ik kocht de mijne aan deze prijs bij vandenborre.

In online winkels vind je hem aan +/- 1199 EUR, maar zeer moeilijk leverbaar. (je staat dan in een wachtrij)

Hij is er nog bij vandenborre (zie site)
        Hij zou bij Bartok Hasselt aan 1199 EUR moeten liggen,
        Colruyt heeft em op bestelling (3 weken) aan 1269 EUR

Sommige fotowinkels durver te hoge prijzen vragen zoal 1299 voor de body alleen.

Kijk verder dan alleen fotowinkels.
        BD0251BE
        Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

Comment

Working...
        X