Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300s met 18/200 niet scherp ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D300s met 18/200 niet scherp ???

Beste,
    Ziehier de resultaten van uw reacties en mijn testen, jammer genoeg kan ik geen beelden doorsturen (weet niet hoe )
    mijn toestel stond ingesteld op enkelpuntd AF en dat bij bewegende onderwerpen is MIS
    tijdens de voorbije weken was het licht te zwak en zefs de ingebouwde flits was geen hulp
    Van een nieuw toestel en zeker van een VRII heb ik te veel verwacht, echter het is niet slechter, maar ook niet beter dan mijn vorige D300 met VR. daarvoor moest ik de D700 gekocht hebben, hadden ze een "D800" gehad hebben dan had ik niet getwijfeld.
    totdaar, ik wil wel melden dat ik tevreden blijf van mijn Nikon en hoop nog veel mooie beelden te kunnen maken

Re: D300s met 18/200 niet scherp ???

Oorspronkelijk geplaatst door Koenny Bekijk bericht
    Beste,
    Ziehier de resultaten van uw reacties en mijn testen, jammer genoeg kan ik geen beelden doorsturen (weet niet hoe )
    mijn toestel stond ingesteld op enkelpuntd AF en dat bij bewegende onderwerpen is MIS
    tijdens de voorbije weken was het licht te zwak en zefs de ingebouwde flits was geen hulp
    Van een nieuw toestel en zeker van een VRII heb ik te veel verwacht, echter het is niet slechter, maar ook niet beter dan mijn vorige D300 met VR. daarvoor moest ik de D700 gekocht hebben, hadden ze een "D800" gehad hebben dan had ik niet getwijfeld.
    totdaar, ik wil wel melden dat ik tevreden blijf van mijn Nikon en hoop nog veel mooie beelden te kunnen maken
    De combinatie die je daar opnoemt gaat ook niet werken op een D700 of D800 hoor.

Je had beter een D3100 genomen en deze op sportstand gezet
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koenny Bekijk bericht
      Van een nieuw toestel en zeker van een VRII heb ik te veel verwacht,
      De vorige 18-200 was ook VRII.....
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

volgens mij ligt het niet aan je materiaal ...
        Mijn blog

Comment

Working...
        X