Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC-V1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony DSC-V1

Hallo Allemaal,

Ik weet het ben een tijdje uit de running geweest maar dat krijg je met al dat moois dat er tegenwoordig te krijgen is. Ik heb me een mooie laptop aangekocht en ben daar zeer tevreden mee aan het experimenteren. Nu to the point.

Een vriend van mij zit erover na te denken om de sony DSC-V1 te kopen. Heeft iemand al met deze camera gewerkt?

Ik vind het een beetje raar dat sony met zijn geweldige lenzen maar 1 product op de markt heeft met een beetje zoomlens, weet iemand daar het antwoord op?

In ieder geval weer hartelijk dank,

Greetz,

Neo
    IF you do something, DO IT GOOD!!!

Originally posted by Neo
    Hallo Allemaal,

Ik weet het ben een tijdje uit de running geweest maar dat krijg je met al dat moois dat er tegenwoordig te krijgen is. Ik heb me een mooie laptop aangekocht en ben daar zeer tevreden mee aan het experimenteren. Nu to the point.

Een vriend van mij zit erover na te denken om de sony DSC-V1 te kopen. Heeft iemand al met deze camera gewerkt?

Ik vind het een beetje raar dat sony met zijn geweldige lenzen maar 1 product op de markt heeft met een beetje zoomlens, weet iemand daar het antwoord op?

In ieder geval weer hartelijk dank,

Greetz,

Neo
    Dsc-v1 is een toppie!! Blijft Sony, je bent ervoor of je bent er niet voor, dan vooral de kleurweergave. Maar buiten de soms iets afwijkende witbalans, heb ik op dit toestel niets aan te merken.
    Wat bedoel je met iets of wat zoomlens? de v1 heeft 4x, daardoor blijft ie redelijk kompakt, de 7xx serie heeft uiteraard een groter zoombereik, maar het toestel is niet te vergelijken, veel groter, met een sterk afwijkend design. (lens met een camera eraan LOL) Er zijn mensen die hiermee lekker uit de voeten kunnen en de voordelen ervan ten volle kunnen apprecieren, vanuit verschillende oogpunten kunnen fotograferen is een enorm pluspunt uiteraard.

Comment

Working...
    X