Toen ik vandaag mijn verkoper aansprak over zijn verkoopprijs van de body, antwoordde hij mij dat zijn concurrenten de prijs lieten dalen omdat het binnenkort uit het gamma van Sony verdwijnt. Zijn er nog leden die hierover iets gehoord hebben?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sony Alpha 700
Collapse
X
-
-
Re: Sony Alpha 700
Er is al langer speculatie over de A800 (de opvolger van de A700) zie bijvoorbeeld:
Sony Alpha 800 of Sony alplha 800?
Maar tot op heden is er niks dat er op wijst dat hij er morgen zal zijn.... dus afwachten.
Comment
-
In Media Markt Hasselt staat er bij de A700 "laatste stuks, verlaagde prijs".
Comment
-
-
De productnamen a500 en a550 zijn ondertussen al eens heel even "per ongeluk" op een Sony-site verschenen. Een "a730" of zo wordt door velen kort daarna verwacht...
Een nieuwe a700 met garantie voor €650 is inderdaad geen geld ."If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
-
Sony DSLR A700 |Sigma 12-24mm |Sigma 105mm |Sigma 70-210|Sigma 150-500mm | Lowpro Computrekker |HVL-F58M MIJN TIJDELIJKE PORTFOLIO
Focus
Comment
-
Niemand nog suggesties?
In Gent niet veel winkels meer gevonden waar ze nog een alpha 700 hebben.
Voorlopig vind ik bij Grobet (in A'pen) 735 euro en dan de Nederlandse (digitalstreet) site die hierboven genoemd wordt 698 euro.
Maar dus nergens echt onder de 700...
Mss ga ik hem één van de dagen maar halen bij Grobet.
Brecht
Comment
-
Net mail gekregen van digitalstreet.nl voor het kleine verschil ga ik hem denk maar gewoon bij Grobet halen (als hij daar nog op voorraad is tenminste)
Verzending Belgie UPS (Vooruitbetaling) € 25.00
Verzending Belgie UPS (Credit Card) € 45.94
Comment
-
En kan je hem niet 2ehands vinden in Belgie?Canon eos 30d & 40d;Canon ef 300mm f4 L IS USM
Thijs Broekkamp| Website: www.wildnature.nl
Weblog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/
Comment
Comment