Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Compact

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samsung Compact

Momenteel is er de samsung nv 24HD op pixmania voor 150 euro direct afhaalbaar in Brussel..

er zijn positieve en negatieve tests over die ik al gelezen heb

3tal weken geleden zocht ik nog een compact om iedere dag mee tenemen maar ik had het "can't make up my mind" verschijnsel

deze compact viel onder de groep geinteresseerde camera's ( ik zocht compact met instelbare sluitertijd) dit was mede omdat ik vond dat hij er cool uitzag...

en nu is hij te koop voor 150 euro zou ik hem kopen ?

dan hou ik nog 250 over voor een lens ...

indien niet .. dan heb ik een budget van 400 euro voor een lens natuurlijk

Re: Samsung Compact

Dit toestelletje is ongetwijfeld zijn geld waard, maar voor iets meer heb je de Fuji FinePix F100fd.
    http://users.telenet.be/patric/

Comment

ja ik weet het je hebt dan ook nog de f60 van fujifilm..
      ( de f100 heeft geen sluitertijd instelling.. )
      maar enkele punten die ik graag of zeeer graag heb:

het moet een compact zijn dus in broekzak pasbaar ( MUST )

--> het mag dus niet te dik zijn en niet te veel buitensporige hoeken vertonen..

graag sluitertijd mogelijkheid ( eigleijk een must , ik doe graag nachtfotografie )

groothoek ( heeeel graag )

ik had al een tijdje geleden info gevraagd over compacts maar overal is wel wat aan bij deze samsung is bijvoorbeeld het objectief niet echt TOP de hoeken zijn nogal onscherp..

ik sta op het punt hem te kopen,... ik wil alleen geen spijt hebbe

Comment

Heb de samsung gekocht vandaag voor 150 euro

1 ding waar ik nu al van verbluft ben is de video kwaliteit.. 3 keer beter als mijn camcorder...( camcorder is nogtans een 3ccd .. maar telt al wel enkel jaartjes)

verder is de bediening super praktisch

mooi design en Compact wat dus heel belangrijk is

foto's zijn tot nu toe experimenteren.. het geen wat wel vaak onscherpe beelden oplevert zijn zelfportretfoto's .. maar dit was dan ook wel niet in een optimaal belichte kamer... ( en bovendien is dat het doel niet van de camera (persoonlijk nat. ) )

kortom tot nu toe , alles cool

Comment

Working...
        X