Ik zou een tas willen kopen voor mijn G5. Na het forum doorzocht te hebben ga ik voor het merk lowepro(jullie wel bekend). Maar kan mij iemand een beetje advies geven welke soort? Ik weet dat deze keuze eigenlijk een persoonlijke keuze is, maar ik zou wel een beetje advies willen. Dit zijn de zaken die erin moeten gaan.
G5,CF's,X-DriveII,tele,wide lens (canon), 4 macro lenzen(hya),flitser(420EX of 550EX), misschien nog wat kabels.
Dit is mijn keuze:
- Omni Pro/Extreme
- Omni Traveler/Extreme
- Photo Trekker Classic
Handig vind ik de rugzak, maar zo een schoudertas is volgens mij gemakkelijk voor thuisgebruik; omdat dan alles in een koffer zit en de rugzak is dan weer wat onhandiger om uit te pakken (denk ik)
Of als er een andere is die ik over het hoofd gezien, dan zeggen jullie het maar! Prijs rond de 100-150 euro.
Bedankt voor jullie reacties!
G5,CF's,X-DriveII,tele,wide lens (canon), 4 macro lenzen(hya),flitser(420EX of 550EX), misschien nog wat kabels.
Dit is mijn keuze:
- Omni Pro/Extreme
- Omni Traveler/Extreme
- Photo Trekker Classic
Handig vind ik de rugzak, maar zo een schoudertas is volgens mij gemakkelijk voor thuisgebruik; omdat dan alles in een koffer zit en de rugzak is dan weer wat onhandiger om uit te pakken (denk ik)
Of als er een andere is die ik over het hoofd gezien, dan zeggen jullie het maar! Prijs rond de 100-150 euro.
Bedankt voor jullie reacties!
Comment