Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geheugenkaartje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• geheugenkaartje

hallo allemaalik heb onlangs een nytech nd 4000 kodak aan gekocht bij de lydel.
    maar nu zou ik graag weten of ik een extra geheugenkaartje ervoor kan krijgen?? wie weet er adessen waar deze te verkrijgen zijn en eventueel de prijs ervan

zat er een geheugenkaart bij het toestel?? zoja wel type was het? Je hebt er veel maar in de meeste fotozaken kan je wel alle types kopen. Prijzen hangen van de grote van het kaartje af
    Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

Comment

Originally posted by calimero
      hallo allemaalik heb onlangs een nytech nd 4000 kodak aan gekocht bij de lydel.
      maar nu zou ik graag weten of ik een extra geheugenkaartje ervoor kan krijgen?? wie weet er adessen waar deze te verkrijgen zijn en eventueel de prijs ervan
      hallo goody
      vanharte dank voor de informatie.er zit een panasonic geheugenkaartje in en kost 50 euro voort eentje van 64 mb?
      vriendelijke groetjes
      calimero

Comment

De prijs deed mij iets vermoeden en een zoektocht op google bevestigde dat deze camera gebruik maakt van SD-kaartjes.
        www.tweakers.net/pricewatch en dan op geheugen zoeken. Normaal geizen heeft elke (informatica)winkel deze kaartjes.

Tom
        --Canon PS A40--
        --BD0180BE--

Comment

Originally posted by dentomme
          De prijs deed mij iets vermoeden en een zoektocht op google bevestigde dat deze camera gebruik maakt van SD-kaartjes.
          www.tweakers.net/pricewatch en dan op geheugen zoeken. Normaal geizen heeft elke (informatica)winkel deze kaartjes.

Tom
          Hallo Tom, neem dan wel je toestel mee, dan kun je het ter plaatste meteen uittesten. Er zijn namelijk zeer snelle kaartjes en gewone standaard. Bij sommige toestellen werken de zeer snelle kaartjes niet.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
          X