Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vermiste pakjes ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vermiste pakjes ...

Ik bestelde op 8 april een stelletje batterijen (eigenlijk 2) samen met een oplader en een autolader bij Star Batteries (USA). Alles is heel normaal verstuurd langs normale mail service. Ik wacht nu al een maand, en nog nikske. Opmerkelijk is trouwens dat die week nog iemand besteld heeft, en zijn pakje ook nog niet ontvangen heeft. Star Batteries is gewaarschuwd geworden, en reageerde zeer snel en voorkomend. Heeft iemand een tip waar ik kan gaan zoeken ?

wachten en geduld hebben.
    Heb een abonnement op een tweemaandelijks US-magazine en het is al gebeurd dat het nieuwe nummer al aangekondigd wordt op de site en dat ik het vorige nog niet heb.
    (2 maand wachttijd dus ..) Wel blijven opvolgen en zeker niet opperen dat het 'misschien verloren is geraakt bij de Belgische Post', want dan maken ze er zich misschien makkelijk vanaf door u simpelweg gelijk te geven..
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Ik weet niet of je uit Nederland bent of Belgie maar hier in Nederland gaat TGP Post voor je zoeken via zoekmelding die je doet
      en lijkt me logisch als dat bedrijf in USA waar je besteld hebt dat daar doet.

Comment

Dank je voor de reacties. Ik ben Belg, dus hier zal dat wel niet bestaan, zo'n zoekding als bij jullie in Nederland. Zal ik klacht indienen bij de Post ? Bij Star Batteries zijn ze zeker dat het verzonden is, maar zij beweren dat het hier bij de douane fout kan lopen.

Comment

heb daar 2 keer besteld en telkens binnen de week geleverd
          dus aan hun service zal 't ni liggen
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Originally posted by Manke Nelis
            Ik bestelde op 8 april een stelletje batterijen (eigenlijk 2) samen met een oplader en een autolader bij Star Batteries (USA). Alles is heel normaal verstuurd langs normale mail service. Ik wacht nu al een maand, en nog nikske. Opmerkelijk is trouwens dat die week nog iemand besteld heeft, en zijn pakje ook nog niet ontvangen heeft. Star Batteries is gewaarschuwd geworden, en reageerde zeer snel en voorkomend. Heeft iemand een tip waar ik kan gaan zoeken ?
            Hé Manke Nelis, heb twee maanden gewacht op een adaptor ring vanuit Canada. Wat zeg je daarvan. Volgens Bernie Heins van Nextphoto gaat zomaar eventjes 5% van de zendingen verloren.Mijn pakjes zijn dan wel blijven hangen bij de Belgische douane.Eentje is al gerecupereerd.Goeie moed,
            Pol
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
            X