Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar goede prijs voor Cannon 420Ex

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar goede prijs voor Cannon 420Ex

Weet er iemand een site waar je goedkoop een 420Ex kan bestellen. Ben ik mis dat de prijzen van de flits gestegen zijn?
    Canon 40D + EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM + EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - EF 50mm 1.8 II + 420 EX
    Powershot G3

hoplahoi: als je iets zou teweten komen op een andere manier zou je het dan hier kunnen posten plz, ik ben ook opzoek naar een betaalbare flits voor een Canon G3
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

Originally posted by hoplahoi
      Weet er iemand een site waar je goedkoop een 420Ex kan bestellen. Ben ik mis dat de prijzen van de flits gestegen zijn?
      219 euro bij www.ac-foto.de

”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Wel ik heb vorige week ook zoiets betaald in Duren. De prijs was 220 euro. Zeer mooie flitsresultaten maar wees ervan bewust dat er in tegenstelling tot de 550EX geen manuele instellingen mogelijk zijn. Hij wordt volledig gestuurt door je toestel. Aan de andere kant is hij natuurlijk een heel stuk goedkoper dan de 550EX en in verdere instantie is het perfekt mogelijk meerdere 420EX los van je toestel draadloos te sturen dmv de infraroodzender ST-E2. Zo komt studiofotografie binnen bereik.
        fredje

Comment

Bestelling gedaan bij www.ac-foto.de op 31/3/03.
          Bestelling gedaan onder rembours.
          Bij afwezigheid krijg je zo'n kaartje als bij aangetekende zending in je bus?
          Canon 40D + EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM + EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - EF 50mm 1.8 II + 420 EX
          Powershot G3

Comment

fredjefriet ben al tevreden met alle instelmogelijkheden van mijn digitale camera zelf. Laat staan dat ik nog eens aan die flash ga zitten klodderen. Ik bestel een flash voor de geboorte van ons tweede kind, mijn vrouw zou het niet leuk vinden als ik aan die flash zou zitten prutsen. Neen, het ding moet flitsen en het mag van mij automatisch.
            Ik heb foto's gemaakt van de doop van de kleinen van mijn zuster in de kerk. De foto's zijn wel goed met de ingebouwde flash maar volgens mij is dat goed voor noodsituaties, moet beter kunnen.
            Maar ik begrijp uw redenering. Maar wie zich uitgeeft voor fotograaf koopt beter de prof. modellekes (toch niet een G3) en flitsers. Maar als amateur moet je niet overdrijven.
            Toch bedankt voor uw terechte opmerking.

Marc thanx voor de link.
            Powershot G3

Comment

Dan is hij zeker goed voor jou, voor mij was dat trouwens ook zo! Ik wou je alleen kort de mogelijkheden schetsen en het verschil met de 550EX. De uitlichting met de 420EX in combinatie met de G3 is super, maak je daar maar geen zorgen over.
              Proficiat met de koop en ik wens je schone fotokes op de geboorte.
              fredje

Comment

Dag Hoplahoi, ik ben zelf ook op zoek naar de 420 EX en op de volgende website vond ik hem voor €199,-:

http://www2.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=304465

Misschien is het wat?
                Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

Comment

Originally posted by G.I. Jane
                  Dag Hoplahoi, ik ben zelf ook op zoek naar de 420 EX en op de volgende website vond ik hem voor €199,-:

http://www2.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=304465

Misschien is het wat?
                  Ik betaalde vorig jaar in Brussel zo'n 300 achterwielen voor mijn 420 EX. Geen voet zet ik daar nog binnen.

Eigen schuld, had ik maar prijzen moeten vergelijken.

De groeten,
                  Frank

Comment

Ik was jarig op 5 april en heb de flitser gekregen voor mijn verjaardag. Ik hoef niet meer te zoeken! Het is een geweldige flitser in combinatie met de G3.
                    Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

Comment

Working...
                    X