Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagjes over Panasonic Lumix TZ1 en eventuele aankoop nieuwe camera...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vraagjes over Panasonic Lumix TZ1 en eventuele aankoop nieuwe camera...

Hallo iedereen,

Zoals jullie misschien wel opgevallen is ben ik nieuw hier op dit forum.
    Ik heb me aangemeld omdat fotografie me altijd wel geïnteresseerd heeft en ik nu op een punt gekomen ben dat ik écht wel meer wil leren.
    Ik heb niet altijd evenveel tijd (en geld), aangezien ik maar een (arme) student ben, maar ik probeer toch wat bezig te zijn met fotografie, tussen de andere hobby's en plichten door.

Nog niet zo lang geleden heb ik me de Panasonic Lumix TZ1 aangeschaft, na verschillende positieve recensies gelezen te hebben.
    Op zich mag ik ook niet klagen van deze camera, maar wat me wél stoort, is het feit dat ik nog geen fatsoenlijke actie foto's heb kunnen nemen.
    Bij mijn weten heb ik alle instellingen uitgeprobeerd, en ik vraag me dan ook af of het nu aan mij ligt, of aan de camera?
    Ik neem vooral foto's van dieren, en zou ook graag gangwerken kunnen fotograferen van honden, wat niet lukt met de TZ1.
    Mag ik hier voorbeeldfoto's plaatsen, zodat jullie zelf kunnen zien wat het probleem is?

Enfin, ik zou ergens graag een professionelere camera aanschaffen (bv. D20, Canon EOS...) maar ik heb er eigenlijk geen idee van welke camera (en lenzen) ik me het best zou kunnen aanschaffen voor mijn "doel".

De TZ1 had ik me aangeschaft omdat ik een compacte camera wou met veel optische zoom, en waar ik toch ook een aantal dingen kon instellen. Het leek me een goed toestel voor een goede prijs...
    Nu begin ik dus meer en meer te vallen op grotere, professionelere toestellen...

Enfin,

ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen. Dank bij voorbaat!

Re: Vraagjes over Panasonic Lumix TZ1 en eventuele aankoop nieuwe camera...

eens geprobeerd in ' sport mode' en dan veel beelden (H) na elkaar? Er zitten dan wel enkele goede tussen
    Kijk eens op dpreview, daar staan er toch mooie sportfoto's mee...

Voor een dslr en lenzen zul je wel wat geld moeten investeren... anders misschien tweedehands eens kijken.

Succes!

Comment

Working...
    X