Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact Drive PD7X - Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Compact Drive PD7X - Update

geurproblemen?

Dit wijst op een verbranding van iets, wellicht de print plaat.

Hoe zou dit komen?

Wie van jullie met dit probleem heeft zelf het toestel in elkaar geknutseld?

Wie gebruikt de originele batt. en op welke spanning?

Wanneer deed dit zich voor? Met batt. of op stroom?

Met welke kaarten?

Dit zijn misschien allemaal zaken die kunnen leiden naar oplossingen om dit probleem van verbranding niet meer tegen te komen.

Heb zelf sinds vorige week zo'n toestelletje, en dat werkt correct.

Heeft er iemand aan gedacht om de invoerder in NDL aan te schrijven met vragen of vragen om te herstellen?
    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
      geurproblemen?

Dit wijst op een verbranding van iets, wellicht de print plaat.

Hoe zou dit komen?

Wie van jullie met dit probleem heeft zelf het toestel in elkaar geknutseld?

Wie gebruikt de originele batt. en op welke spanning?

Wanneer deed dit zich voor? Met batt. of op stroom?

Met welke kaarten?

Dit zijn misschien allemaal zaken die kunnen leiden naar oplossingen om dit probleem van verbranding niet meer tegen te komen.

Heb zelf sinds vorige week zo'n toestelletje, en dat werkt correct.

Heeft er iemand aan gedacht om de invoerder in NDL aan te schrijven met vragen of vragen om te herstellen?
      Beste, waar ik het over heb is een PD7X en ja ik ken wat van electronica en ken wat van HD's enz, en het de drive is hier compleet geleverd gemonteerd met HD van 40 Gb en ja de juiste batterijen zijn gebruikt, oplaadbare 1,2 V NI-MH, vanaf het eerste aansluiten op de bijgeleverde netspanningsadapter en ja na gecontroleerd te hebben dat het een was voor gebuik op ons net, rook in reeds na een minuut de door mij gekende reuk van verbrande printplaat zodat ik onmiddelijk de stroom onderbrak en de gloeiend hete batterijen verwijderde. Gelukking was ik thuis of gans de boel kon in de fik staan. , en ja ik geloof dat er goede in omloop zijn, maar ik weet dat er verschillende spijtig genoeg hetzelfde als ik ondervonden hebben. En ja op dpreview is er ook al melding van gemaakt.
      Ik weet dat je dat waarschijnlijk niet slecht bedoelt maar bij mij komt het over dat je eerst op de pianist wil schieten.
      En ja nu nog geen nieuws van VASA enkel dat het bericht gisteren reeds ontvangen was.

groetje roland.
      Last edited by Guest9; 5 maart 2005, 22:03.

Comment

Hi

Mijn bijdrage was zeker niet negatief bedoeld.

Ik probeer er enkel uit te leren zodat ik niet met hetzelfde probleem geconfronteerd wordt.

Groetjes
        een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Heb onlangs gemaild met 3hdigital, makers van de pd7x...
          I think the smell is deviant. (LU Kang)
          Dus verder in mail, zou het te maken hebben met de hdd...
          Ze verkopen die bakskes toch zonder hdd ok???
          Als ze het maar op iets/iemand anders kunnen steken...

@Peter Lampens: Gebruikt gewoon uw pd7x voor wat ge het zou gebruiken, doet iedereen toch hier... Je kan toch niet veel misdoen met dat bakske???
          -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
            heden vrijdag 04/03/05 11:34 h mail verzonden naar PIN met vraag om uitleg ...
            heden zaterdag 05/03/05 00:50 h nog geen antwoord van PIN, in vergelijk met bestelling binnen de 2 h antwoord bekomen. wordt vervolgd )
            heden maandag 23:35 h nog steeds geen nieuws
            dat muilke gaat binnenkort rood worden denk ik

Comment

heden zaterdag 05/03/05 00:50 h nog geen antwoord van PIN, in vergelijk met bestelling binnen de 2 h antwoord bekomen. wordt vervolgd
              dat muilke gaat binnenkort rood worden denk ik)
              heden woensdag 20:30 h nog steeds "NIHIL" van VASA hopelijks heeft een MOD meer geluk nog eens goede les voor mij, zolang dat alles goed gaat geen probleem, anders ..... volgende keer terug Corné en of Otto, 't zal me leren.
              Last edited by Guest9; 9 maart 2005, 20:00.

Comment

Ook hier na anderhalve week geleden alles te hebben opgestuurd en bevestigd via twee mails: all quiet on the southern front...
                Website: http://www.d-eye.be

Comment

mijn pakske ligt hier nog effe te wachten.... Tis ook de laatste keer zene.. Heb PIN hier op BD leren kennen, veel positief reactie gelezen hier...
                  -=- Light is the key...

Comment

hi, hier op het gebied van opsturen van de drive nog alles stil.... maar hebben zojuist deze mail van vasa ontvangen Vergeef me als ik mis ben maar Roland is op dit moment afwezig, en voor zover ik weet is dit van dezelfde firma.

Just to let you know that we now have Special Edition of Ridata Gold Compact Flash and Secure Digital Cards in our online store.

The fastest card on the market - with excellent price 1 GIG from Euros 73.00 (SD cards) and 76.00 (CF cards)

Please visit: www.powerinnumbers.com.au for further details.

Best Regards
                    Vasa Carapic

E-Mail: vasa@bigpond.net.au

Conclusie: ze kennen toch nog steeds ons e-mail, groetjes Dolly en Roland

Comment

Heb deze mail idd ook gekregen en heb heel vriendelijk (echt waar) gevraagd wat de status van mijn dossier is. Ik hou jullie op de hoogte!

Comment

heden zaterdag 05/03/05 00:50 h nog geen antwoord van PIN, in vergelijk met bestelling binnen de 2 h antwoord bekomen. wordt vervolgd )

Heden woensdag 16/03/05 mail verzonden met terug vraag om uitleg waarom wij nog steeds geen nieuws en of nieuwe drive ontvangen hebben
                        next post will have a for VASA rating
                        Last edited by Guest9; 16 maart 2005, 16:02.

Comment

Heden woensdag 16/03/05 mail verzonden met terug vraag om uitleg waarom wij nog steeds geen nieuws en of nieuwe drive ontvangen hebben
                          next post will have a for VASA rating
                          Eindelijk goed nieuws, deze morgen 17/03/2005 bericht ontvangen van VASA dat de vervang drive op komst is via DHL.

Comment

Deze ochtend volgende mail ontvangen:

Hi Rudy,

We changed your unit and are ready to send it back to you. It is a brand new unit, for some reason you were packed the wrong charger so that was the reason why you had some problems, however it is all ready to go, so please tell me what would you like to be done now.

Bon, de Ajuin-drive is ondertussen op komst dus ik moet hem niet meer. Eerst zien of ik alles terugbetaald krijg en anders wordt het geheugenkaarten kopen in de plaats, denk ik.

Comment

Nog even vermelden dat mensen die tussen september 2004 en februari 2005 iets bij PIN gekocht hebben mij een mailtje kunnens sturen, alle info hier

Door omstandigheden hou ik pas vanavond om 22 uur trekking dus wie er nog niet bij is... de kansen zijn momenteel 1 op 11.
                              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Eindelijk vandaag via DHL mijn nieuwe vervang PD7x ontvangen, en zoals ik het kunnen vaststellen moeten al de problemen wel degelijk als oorzaak een verkeerde levering van voeding en autoadaptor geweest zijn.
                                Eind goed al goed ( althans alhier )
                                Het enige probleem zal waarschijnlijk nog met DHL zijn om te aanvaarden dat ik de BTW en invoertaxen reeds betaalde.

Comment

Working...
                                X