Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelf fotoboek samenstellen... Waar?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zelf fotoboek samenstellen... Waar?

Hej!

Ik heb ff het forum wat doorzocht en de zoekfunctie gebruikt maar ik kon precies toch niet zoveel vinden (al zal dat wel gewoon aan mij liggen )

Mijn vrouwtje vraagt al zeeeeeer lang om een deel van onze foto's, die nu allemaal op pc staan, eens te laten printen.
    Ik zit momenteel ziek thuis, dus dat leek me het ideale moment om mij daar eens mee bezig te houden.
    Het gaat om gewoon aparte foto's voor in een kadertje tegen de muur (10x15)... Maar ook van onze reizen zou ze graag wat fotoboeken maken.
    Wie weet misschien wel een foto laten afdrukken op een wat groter canvas.
    Voor dat laatste had ik al gezien dat er wel wat tevredenheid was over http://www.canvascompany.be
    Ik weet dat je bij een aantal supermarkten ook terecht kan met je foto's, maar of deze kwalitatief in orde zijn
    Dusja... misschien dat jullie me kunnen vertellen waar ik het best zo een fotoboek samenstel of waar ik best aparte foto's laat afprinten.

Alvast bedankt!
    If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap!

Re: Zelf fotoboek samenstellen... Waar?

profotonet levert degelijke albums af, mss wel niet de goedkoopste maar voor mij wel de handigste software voor het album up te loaden en samen te stellen deels. zij doen ook canvassen, prints, ...

canvascompany heb ik jaren geleden een 80*80 laten maken en deze was ook meer dan degelijk
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Kijk hier eens: http://nl.photobox.be/?set_site_pref=none Bij een actie heb ik vorig jaar voor € 20,- een A4 fotoboek van 100 pagina's en met harde omslag laten maken en de kwaliteit was buitenverwachting goed.
      Hun normale prijs voor een dergelijk album is € 107 plus €6 verzendkosten. Vaak geven ze een fikse korting van 30-50%.

Comment

Normaal bij pixum maar heb ook die actiebon (via ibood) gekocht bij photobox. Kwaliteit was uitermate goed. 20 euro + 3 euro voor harde kaft + 6 euro verzendkosten ipv 113 euro. Hopelijk doen ze nog eens zo een actie en dan koop ik er mij meer dan 1. Voor die prijs krijg je echt waar voor je geld
        Misschien een tip: aangezien het toch wat tijd in beslag neemt om zo een fotoboek te maken zou je dit reeds op voorhand kunnen samenstellen en dan opslaan. Wanneer er dan een actie komt, actiebon was wel enkele maanden geldig, hoef je gewoon de code maar in te vullen
        Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

ok, bedankt. Morgen eens bekijken
          En ja.. hopelijk nog eens zo een actie van iBood
          If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
            profotonet levert degelijke albums af, mss wel niet de goedkoopste maar voor mij wel de handigste software voor het album up te loaden en samen te stellen deels. zij doen ook canvassen, prints, ...
            ook al met profotonet gewerkt. heel goede kwaliteit, prijsje iets hoger dan gemiddeld maar ok.
            voor gewone afdrukken doe ik meestal bij pixium.be goede prijs/kwaliteit.
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Vakantieboekjes = Pixbook.net te Sint Niklaas (keuze uit digitaal gedrukt of ontwikkelde albums)
              Professioneel = Vakcolor en Profotonet.
              CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Www.Blurb.com , momenteel geïntegreerd in Lightroom zeker zijn meerprijs waard. Kwaliteit is top.
                Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Albelli?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy M. Bekijk bericht
                    Www.Blurb.com , momenteel geïntegreerd in Lightroom zeker zijn meerprijs waard. Kwaliteit is top.

Haja, juist, goed dat je het zegt. Die site had ik een paar jaar terug eens doorgekregen van iemand die ook wat met fotografie bezig was.. maar was de naam van de site vergeten. Thnx!

Comment

Pixum en Blurb ondersteunen blijkbaar windows 8 nog niet. Welke wel? (niet via online zoals met foto.com)
                      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
                        Pixum en Blurb ondersteunen blijkbaar windows 8 nog niet. Welke wel? (niet via online zoals met foto.com)
                        Het is niet omdat ze het niet supporten dat het niet werkt hé. Dit wil gewoon zeggen dat als je een probleem hebt, zij het niet kunnen oplossen omdat het niet specifiek voor win8 geschreven is.
                        Ik heb nog geen enkel programma tegengekomen dat werkte op win 7 en niet op win8 (en heb nu zo'n 100 programmatjes op mijn win8 laptop staan).

Comment

Dank voor de reactie.
                          Ik kreeg een error tijdens de pixum installatie op windows 8. Dus ik dacht dat het aan de 8 lag. Na wat zoeken zag ik dat ze recent duitsland, oostenrijk en binnenkort zwitserland ondersteunen. Op Pixum.be en Blurb vermelden ze enkel 7. Ik heb een emailtje gedaan naar Pixum met de vraag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
                            Dank voor de reactie.
                            Ik kreeg een error tijdens de pixum installatie op windows 8. Dus ik dacht dat het aan de 8 lag. Na wat zoeken zag ik dat ze recent duitsland, oostenrijk en binnenkort zwitserland ondersteunen. Op Pixum.be en Blurb vermelden ze enkel 7. Ik heb een emailtje gedaan naar Pixum met de vraag.

Deze vind ik persoonlijk één van de betere

Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
                              Deze vind ik persoonlijk één van de betere

www.goforphoto.com
                              website is niet recent geupdate (heel oude promo's staan er nog op vermeld) - geeft weinig vertrouwen.
                              Heb je de sw getest op win8? Welke afwerking had je gekozen? deluxe of ander?

Comment

Working...
                              X