Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

micro fibre doek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• micro fibre doek

Ik wil een goed doekje voor het schoonmaken van lenzen. Een vriend heeft een doekje gekregen bij een tc en die gebruik ik Maar weet niet welke doekjes de beste zijn.
    Klinkt vast dom maar ik heb meerdere doekjes besteld van internet en ik heb thuis handdoeken die beter zijn dan die doekjes en ik gebruik ze dus niet.

Weet iemand een goede doekje voor het schoonmaken van mijn lenzen die ik online kan bestellen??

Alvast dank

Re: micro fibre doek

Een pluisvrije theedoek die al enkele jaren goed gewassen is..., mijn meest betrouwbare gereedschap.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

brillendoekje? (niet het natte papieren spul)
      Sony RX10 Mark IV
      nog een fijne dag verder!
      Guido

Comment

Een brillendoekje is inderdaad goed en goedkoop...de dedicated doekjes uit de fotohandel doen het ook goed, maar zijn met een prijs van 4 tot 7 Euro PER DOEKJE absurd duur!
        Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

ik moet blijkbaar toch een bril hebben ene oog ziet geen r...t meer lol
          dus morgen naar de opticien en kijken welke doekjes ze hebben.

Bedankt

Comment

Ik gebruik de Ha-Ra Brilliant. Onovertroffen. Niet goedkoop, maar zijn geld meer dan waard. Is die toch te duur is er nog het Ha-Ra Brilledoekje (kleine uitvoering van de Brilliant) en daar kom je ook al een eind mee weg.

Grtz, Paul.
            Not all who wander are lost ...
            EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GinnFizz Bekijk bericht
              Ik gebruik de Ha-Ra Brilliant. Onovertroffen. Niet goedkoop, maar zijn geld meer dan waard. Is die toch te duur is er nog het Ha-Ra Brilledoekje (kleine uitvoering van de Brilliant) en daar kom je ook al een eind mee weg.

Grtz, Paul.
              Ach joh, met bedragen die we neertellen voor ander spullen is zo'n doekje die waarschijnlijk een tijdje meegaat toch niet duur te noemen

Bedankt ik volg je en koop er ook een.

Bedankt

Comment

zo doe ik het klik
                Flickr

Comment

Inderdaad, de LensPen is een goed alternatief. Vingerafdrukken en lichte vervuiling worden goed weggepoetst. Ik heb echter al voorgehad dat na een dagje shooten in de natuur, ondanks het gebruik van de zonnekap, er "iets" op de frontlens van mijn zoomlens zat. De lenspen genomen en poetsen maar, en dat vuiltje bleef zitten (lichte paniek). Met een licht bevochtigde Brilliant heb ik het vuiltje mooi weggepoetst. Ik gebruik beide met succes.
                  Groeten, Paul.
                  Not all who wander are lost ...
                  EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II

Comment

Working...
                  X