Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP 9180 Wagenstoring

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HP 9180 Wagenstoring

Hallo,

Een tijdje geleden 2de hands een HP 9180 fotoprinter gekocht via het forum hier en ivm tijdgebrek eigenlijk pas sinds een week in gebruik.

Heb er 8 foto's mee afgedrukt en nu geeft hij Wagenstoring aan.

Iemand ervaring met dit probleem, lees veel problemen online, maar geen oplossingen.
    Garantie is helaas al een tijdje verlopen, dus ben nu bang dat ik een dure baksteen gekocht heb.

Alle hulp is welkom.
    Canon 350D ~ Canon 50mm 1:1.8 ~ Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 II USM ~ Canon 18-55mm kitlens ~ bezoek ook mijn fotoblog op http://blog.perrydolmans.nl

Re: HP 9180 Wagenstoring

Kan het zijn dat er een stofje of inktvlek zit op de timing strip, waarover de printkop langs gaat ?
    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
      Kan het zijn dat er een stofje of inktvlek zit op de timing strip, waarover de printkop langs gaat ?
      Timing strip? Is die moeilijk te vinden? Zal zo eens even kijken, bedankt voor de reactie. Zal het resultaat laten weten.....zal mooi zijn als er een oplossing is.

HP doet niet meer aan repareren en ik mag hem volgens de dame aan de telefoon van hp voor iets minder dan €130 laten wisselen voor een refurbished model.

Aantrekkelijk aanbod?
      Canon 350D ~ Canon 50mm 1:1.8 ~ Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 II USM ~ Canon 18-55mm kitlens ~ bezoek ook mijn fotoblog op http://blog.perrydolmans.nl

Comment

HP maakt geen HP B9180 meer en zal in de toekomst ook geen Pro versies maken voor de A3+. Het wordt direct de veel grotere Designjets voor A2, A1 en groter. De Timing strip is normaal gezien een transparant stripje met bijna onzichtbare stripjes erop. Deze bepaalt namelijk de horizontale positie van de printkopwagen en een klein stofje of vlekje kan deze letterlijk uit zijn lood slaan, aangezien die dan denkt dat het einde van de printer al bereikt is en dan slaat die op tilt.
        Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
          HP maakt geen HP B9180 meer en zal in de toekomst ook geen Pro versies maken voor de A3+. Het wordt direct de veel grotere Designjets voor A2, A1 en groter. De Timing strip is normaal gezien een transparant stripje met bijna onzichtbare stripjes erop. Deze bepaalt namelijk de horizontale positie van de printkopwagen en een klein stofje of vlekje kan deze letterlijk uit zijn lood slaan, aangezien die dan denkt dat het einde van de printer al bereikt is en dan slaat die op tilt.
          Bedankt voor je extra uitleg, zal nog eens goed gaan kijken, heb hem net al bewerkt volgens een tip op het Yahoo forum, maar die heeft ook niet geholpen om weer leven in mijn B9180 te krijgen.

Eens kijken of ik de timingstrip kan vinden.

Comment

Working...
          X