Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat is dit?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wat is dit?

Ik weet dat dit voor velen onder jullie een heel stomme vraag gaat zijn,
    maar, wat is dit? deze clip zat op mijn manfrotto statief en ik heb geen indee voor wat het dient..

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

( we moeten allemaal leren he )
    Last edited by PandaDrugs; 21 augustus 2011, 20:32.

Re: wat is dit?

volgen mij is dat om de bouten van je statief terug vast te draaien
    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W-dytoi Bekijk bericht
      volgen mij is dat om de bouten van je statief terug vast te draaien
      oh, ja, nu zie ik het, bedankt

Comment

Idd, dit zat ook bij men Manfrotto monopod, maar bij het eerste gebruik op een veld ben ik dit er vergeten af te halen en het ligt daar nu ergens in het gras
        Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

Comment

wat is dit?

Een goede raad, verwijder dit "moersleuteltje" van je statief en berg het ergens veilig op.
          Ik ben het mijne deze winter (in de sneeuw) ook verloren ... (gelukkig nog niet nodig gehad tot hiertoe).
          KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KingCanon Bekijk bericht
            Een goede raad, verwijder dit "moersleuteltje" van je statief en berg het ergens veilig op.
            Ik ben het mijne deze winter (in de sneeuw) ook verloren ... (gelukkig nog niet nodig gehad tot hiertoe).
            Bedankt voor de tip, zal ik zeker doen

Comment

Working...
            X