Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sun sniper begeeft !!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sun sniper begeeft !!!!!

Enig idee waar ik zo'n musketon zou kunnen vinden?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik denk dat je zoiets wel moet vinden in de gemiddelde outdoor-winkel. AS-adventure?
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

OK, zal 'ns een keertje binnenstappen in onze lokale zaak!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Bij de Brico heb ik mijn gekocht.

Comment

Aha! Daar passeer ik een van de dagen ook!

Comment

Of andere soortgelijke ijzerwinkels bij jou in de buurt.
              5 cm lang is de mousqueton in de afbeelding (5mm diameter). Meer dan groot genoeg dus.

Comment

Ik doe het anders.
                Aan mijn body is nog de BDstrap bevestigd.
                Als ik de Sun Sniper gebruik dan klik ik het brede schouderstuk van de BD strap af.
                De camera stukjes klik ik dan door de Sun Sniper vast.

Ik gebruik de Sun Sniper meestal als ik een lange lens gebruik.
                De SunSniper is dan een de lens bevestigd ( de camera is toch gezekerd met bovenstaande methode).
                Als ik dan van lens verwissel klik ik er de BD strap terug aan, verwissel van lens en de tele blijft dan aan de sun Sniper hangen.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Dat lijkt ongeveer te zijn zoals James beschrijft!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC
                    Dat lijkt ongeveer te zijn zoals James beschrijft!
                    Mijn gedacht ;-)

Comment

• Re: Sun sniper begeeft !!!!!

Vrijdag 29 juli .....
                      Bericht van Nikon versus Konijn: zending geretourneerd !
                      Ik verwacht eerstdaags een uitnodiging om mijn toestel op te halen in Turnhout .
                      Zoals beloofd ..... kom ik hopelijk met goed nieuws terug.
                      Wordt vervolgd ..........
                      NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

Comment

ALEA JACTA EST ......

Nirvanasan heeft vandaag zijn hersteld toestel in ontvangst mogen nemen , samen met de allerlaatste nieuwe sunsniper ( ?!) .....en een nieuwe zonnekap voor zijn 50 mm die de beschadigde moet vervangen.
                        Alles tesamen goed voor een slordige 700 € zonder BTW die Konijn volledig voor zijn rekening neemt om terug te verhalen op Sunsniper.
                        Ere wie ere toekomt zou ik zeggen ....... dus een oprechte pluim voor de snelle afhandeling en geweldige service van Konijnenberg Turnhout.
                        Ik heb het dan ook niet nagelaten alle betrokken mensen in deze zaak van harte te bedanken .
                        Verder wil ik ook alle mensen hier op dit forum bedanken voor alle reacties, bedenkingen, ingevingen en/of oplossingen die bijdragen om bij het gebruik van .......... een extra veiligheid te bedenken.
                        Ik ga morgen terug fotograferen.... vooralsnog zonder de Sun Sniper ;-)

Fotografische groetjes ,
                        NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

Comment

simpel:

Fijn dat het goed afloopt!!!!

Succes met je foto's en te houder ervan
                          De gustibus et coloribus non est disputandum
                          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Je hebt zeker en vast een goede service van Konijnenberg gekregen,ze verdienen een pluim.

Als ferfevnte wandelaar gebruik ik,zoals vorige weken in Oostenrijk, het harnas van Trekking.
                            Hierbij een fimlpje ter verduidelijking : http://www.trekking.fr/photo/notice_safari_2010.php
                            Wat voor mij belangrijk is : mijn hals is ontlast (5D Mark II ) en mijn toestel op 2 punten bevestigd,wat belangrijk is ingeval van breuk.
                            Grtjs

Comment

Zeker een goede service van Konijn.

Ik zal mijn mening aangaande mijn slechte ervaring met Konijn moeten herzien.

Comment

Blij dat alles toch wel goed afloopt, maar de stress heb je toch wel ondertussen gehad.
                                Sony RX10 Mark IV
                                nog een fijne dag verder!
                                Guido

Comment

Working...
                                X