Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aantal beelden = 0 op lcd scherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: aantal beelden = 0 op lcd scherm

Altijd je kaartje formatteren IN de camera, nooit problemen!!!!

Comment

Is het dan de bedoeling dat je af en toe je kaartje moet formatteren ook al zijn er op het eerste zicht geen problemen, of heeft dit geen enkel nut?
      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

Na overdracht foto's steeds in camera formatteren maakt dat je zeker bent van een foutloze reportage, op de meeste camera's is er een eenvoudige manier om dit te doen, bij een Nikon D90 bvb 2 toetsen tegelijk induwen (zijn rood gemerkt) en hopla klaar voor gebruik!

Comment

ik formatteer steeds mijn kaarten in het toestel, is steeds het makkelijkste ook

ik werk met een interne of externe usb-reader in mijn pc of aan mijn laptop en kopieer de foto's over
          dan kopieer ik ze nadien op mijn externe schijf of schijven
          al dan niet afhankelijk van mijn geplande shoot in de toekomst formatteer ik de kaarten onmiddellijk of wacht ik tot de foto's zijn afgewerkt

dan gaan ze als de foto's van de kaart mogen, het toestel in en formatteer ik ze via die weg, het makkelijkste
          dit ook omdat op een pc formatteren veelal een andere bestandsindeling heeft dan een fototoestel zelf en het toestel er nadien niet altijd mee overweg kan na het formatteren in een pc
          Website: http://www.svisimaging.be

Comment

bedankt voor alle informatie. Heb hier veel van opgestoken.
            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

Working...
            X