Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Beste,
ik heb zopas het redged RTC-424 statief gekocht.
Heb het nog maar een paar dagen in men bezit maar ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de kwaliteit.
Ik heb deze gekocht via de website van studio73. Daar staan deze momenteel in solden dus zeker eens gaan kijken.
Een voorbeeld: mijn statief kost via andere site's 266 euro en heb hem in solden bij studio73 gekocht voor 99 euro...
Hopelijk ben je hier iets mee.
Mvg, Joris.
Ben net gaan kijken naar het type waar jij het hier over hebt en dat staat bij studio73 in solden aan 149,50 euro.
Toch al een mooie korting als je het mij vraagt.
RedGed is een nederlands merk, heb zelf 2 statieven van dit merk en kan niet anders zeggen dat ze mij heel erg bevallen, mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Had eerst manfrotto en voor mijn doeleinden was dit simpelweg te log.
Ik weet dat er een Chinees merk is dat Gitzo namaakt.
Ik ben er niet zeker van, maar dacht dat het Redged is.
En wordt het dan automatisch slecht ? Die tijd is voorbij denk ik,als je weet dat sommige van onze overdreven duurdere spullen in Taiwan en omgeveing gemaakt worden.Het zal mischien niet zo flashy zijn, dat is een fiatje ook niet naast een Ferrari en ze komen alle twee uit italie.
Als je een goed statief zoekt voor een lage prijs moet je tegenwoordig eens naar "Horusbennu" kijken. Dit is een merk uit Zuid-Korea die dezelfde driepoten maakt als Benro (Gitzo "namaak") met Markins "namaak" balhoofden. Op een ander forum zijn ze hier zeer over te spreken en zijn er nog geen negatieve bevindingen. Dit is ook de reden waarom ik er mij zo één besteld heb. Als het statief aangekomen is zal ik een kijken of ik hiervan een mini-review kan maken
Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4
Als je een goed statief zoekt voor een lage prijs moet je tegenwoordig eens naar "Horusbennu" kijken. Dit is een merk uit Zuid-Korea die dezelfde driepoten maakt als Benro (Gitzo "namaak") met Markins "namaak" balhoofden. Op een ander forum zijn ze hier zeer over te spreken en zijn er nog geen negatieve bevindingen. Dit is ook de reden waarom ik er mij zo één besteld heb. Als het statief aangekomen is zal ik een kijken of ik hiervan een mini-review kan maken
Ik heb ze gezien op Ebay en ben bijzonder benieuwd naar jouw ervaring. Ze leken mij identiek aan de "3leggedthing". Ik vrees wel dat met de BTW, invoertaks en de administratieve kosten, het uiteindelijk duurder uitkomt dan lokaal een Benro te kopen. Laat daarover ook iets weten aub.
Comment