Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF kaartjes Trancend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CF kaartjes Trancend

Rare mannen daar bij Transcend. Moet je eens naar de prijzen op hun shop kijken :

nog stukken goedkoper dan bij een inkoopaktie.

Re: CF kaartjes Trancend

Ben zelf bezitter van zo 'n 4gb, en heb 'm maandag voor de eerste keer volgeschoten op P-Magazine's badpakkenfeest
    Er doen wat verhalen de ronde over Transcend ivm onbetrouwbaarheid, maar daar heb ik tot op heben nog geen hinder van ondervonden.

Sla je slag dus en scoor ff goedkoop wat extra CF-storage...
    ::350D::BG-E3::17-55 2.8 IS::430-EX::
    :::: PartyPhotos @ DocGonzo.com ::::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
      IEP !
      Grrrr.... tenzij die prijzen pas zijn van NA de inkoopactie ?
      Als dit voor de actie al was dan heb ik 24 teveel betaald ??? (min natuurlijk 5 verzending)
      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
      MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Hmmm...kijk anders eens bij 4launch in Eindhoven.

Ik heb daar mijn 2Gig Transcend kaartjes gekocht a 50 Euro pst.

Inmiddels zijn de prijzen gezakt naar 46.50 pst. (wel levertijd)
        De 4 Gig uitvoering komt daar op 88,50

http://www.4launch.nl/4launch.php?li...=shop/home.php
        Met de groeten van Stanley !

Albumpies

Canon Stuff

Comment

Je moet wel de 10 Euro verzendkosten niet vergeten van uit Nederland !!!

Comment

Is van na de inkoopactie, dus we waren gewoon te snel...

Bij het registreren van mijn 4GB kaartje kreeg ik een paar dagen later ook deze promotie in de bus...

Spijtig natuurlijk, maar dat doet niets van de inzet van Hubert (hub2805) af...
            Nikon D300 & een beetje glas...
            Iets kleiners als carry everywhere

Comment

't ja, dat zijn nu eenmaal dingen die gebeuren, kijk maar naar de Fuji S3, die kostte 1 maand geleden nog rond de 1500€, nu koop je hem voor onder de 1000€
              Wachten loont, maar als je zo redeneert koop je nooit iets nieuws
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                't ja, dat zijn nu eenmaal dingen die gebeuren, kijk maar naar de Fuji S3, die kostte 1 maand geleden nog rond de 1500€, nu koop je hem voor onder de 1000€
                Wachten loont, maar als je zo redeneert koop je nooit iets nieuws
                bwa lonen.. tis een beetje afwegen.
                foto als spiegel of als venster?

Comment

Spijtig dat de prijs plots gezakt is; Hubert kocht toch rechtstreeks van de importeur? Of de importeur wist ook van niets?

Niettemin ben ik tevreden van het kaartje (lekker snel en veel ruimte). Misschien dat ik nu eentje bij Transcend zelf bestel.
                  www.corradomac.be

Comment

Tot drie maanden terug was het nog onmogelijk om voor België via de webshop van Transcend te bestellen. Dat stond toen expliciet op hun site vermeld. Gelukkig kon ik goedkoop kopen via mijn leverancier MacTheKnife.
                    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                    Uit: Apocrief

Comment

Dit zijn prijzen om van te snoepen, Ik kon er dus ook niet afblijven !
                      Bij een bestelling uit Belgie groter dan 150 Euro geen verzendkosten !
                      Das dus 10 Euro extra profijt, ik kocht 2 X CF4 giga totaal 173.40 Euro.

Mijn eerste 128 Mb kaartje 5 jaar geleden koste me toen 10.000 BF ??????

4 Giga op één kaartje zijn ongeveer 300 Raw's met de EOS 5D ........

MVG, Jeff
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Jazzaddict heeft me hier enkele dagen geleden ook over geschreven.
                        Ikzelf vind dit ook jammer en had ook liever geweten dat ze zulk een actie zouden voeren, dan kon ik de inkoopactie wat later houden. Zowel Transcend als de importeur hebben hier niets over vermeld. Ik heb wel enkele dagen geleden nieuwe prijzen van de importeur gekregen en daarin lagen de 10st prijzen reeds enkele €'s lager dan vorige maand mijn +100 stuk prijs!!!(Dit ex BTW dus in BTW nog een stukje meer verschil)
                        Ik heb een contact persoon bij Transcend gevraagd naar de reden van deze prijsverlaging(zomer actie, definitieve prijsverlaging,...)

Hubert
                        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Aan die prijzen heb ik er mij ook maar een paar van 4 GB besteld , geen portkosten meer moet dat niet zijn zeker.
                          Hopelijk zijn ze er snel
                          ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikkenie
                            Aan die prijzen heb ik er mij ook maar een paar van 4 GB besteld , geen portkosten meer moet dat niet zijn zeker.
                            Hopelijk zijn ze er snel
                            En ondertussen zijn ze reeds aangekomen
                            Dinsdag besteld om 14.45 u , woensdag levering 10.20 u
                            ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikkenie
                              Hopelijk zijn ze er snel

er staat toch dat er portkosten zijn zoalng je niet boven de 150€ besteld?
                              Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

Comment

Working...
                              X