Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm, CEWE, lenses4photo en Shoot Fotoservice vieren mee op 6 oktober!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fujifilm, CEWE, lenses4photo en Shoot Fotoservice vieren mee op 6 oktober!

    25th birthday promo v4b.jpg




    Op zondag 6 oktober 2024 viert Belgiumdigital zijn 25ste verjaardag met een feestelijke bijeenkomst bij de Verbeke Foundation in Stekene.

    Het wordt een ontmoetingsdag voor forumgebruikers, sympathisanten en vzw-leden, en voor iedereen met passie voor fotografie.
    Daarnaast zal het een echte belevingsdag worden waarop je zelf kan leren en fotograferen, al dan niet met deskundige begeleiding.

    Fujifilm zal op ons feestje aanwezig zijn met de meest recente X- en GFX- camera’s en objectieven.
    Fujifilm X-Photographer Tom Museeuw geeft tussen de bedrijven door een extra woordje uitleg over fotograferen bij natuurlijk licht.
    Bij CEWE ontdek je kwalitatieve fotoboeken en wanddecoratie, en kan je je mooiste foto’s meteen afdrukken op één van de fotokiosken.
    Op de stand van lenses4photo vind je de vintage objectieven van 7Artisans, TTArtisan, Meyer Optik Görlitz en Thypoch;

    Shoot Fotoservice trakteert met een kortingsvoucher voor je eerstvolgende bestelling.

    Meer informatie over alle activiteiten en sponsors vind je op onze speciale infopagina, die voortdurend wordt bijgewerkt met de laatste nieuwtjes.

    Tot 6 oktober!​
    Attached Files
    Last edited by baloo; 13 september 2024, 09:53.

  • #2
    Nieuwe sponsors toegevoegd!
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #3
      Update programma.
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

      Comment


      • #4
        Blij om nu ook lenses4photo tot onze sponsors te mogen rekenen!
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

        Comment

        Working...
        X