Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't is allemaal te veel om te beantwoorden.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 't is allemaal te veel om te beantwoorden.

    De ablums van de Moto SD zijn allen mooi, ik heb ze allemaal bekeken en genoten van de visie van anderen op deze bijzondere dag.

    Mooi dat iedereen toch net weer even iets anders ziet en doet als de ander. Leuk zoveel albums. Alleen verdomde lastig om op allemaal commanetaar te geven, dus ik doe het ook zo.

    Mensen ze zijn prachtig. Bij sommige foto's had ik echt ook even stille momenten en moest ik even slikken, Breendonk zei mij in eerte instantie niet veel, maar heeft toch wel een indruk achtergelaten. En dan de plaatjes die sommige daar bij hebben..brrr.. kippevel. En dan weer andere foto's met spectaculaire motoren die stunts uithalen, geweldig.

    Maar ok.

    Folks ik ga slapen
    Leo

  • #2
    Het is het zeker waard om ieder album afzonderlijk eens te bekijken. (wat ik ook gedaan heb )

    Prachtige (als ik het woord in deze context mag gebruiken) foto's, prachtig weergegeven, ieder met zijn eigen kijk en ieder op zijn manier.

    Zoals ik al schreef in andere topic over Breendonk: Het zoveel mogelijk laten zien, zodat NIEMAND het vergeet!!

    Grtz,F@bke
    -------------------------------------------
    Een verontschuldiging is een goede manier om het laatste woord te hebben.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

    Comment


    • #3
      sluit ik me bij aan

      Groeten,
      Kristof

      Comment


      • #4
        Ach, ik zou toch de moeite doen om even persoonlijk langs te gaan Leo, je weet toch dat dat plezierig aan voelt

        Je hebt nu toch al zoveel Km 'ters in de benen

        Comment

        Working...
        X