Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD olmense zoo by Bjokke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD olmense zoo by Bjokke

    Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken die meegegaan is naar de Olmense zoo. De weergoden hebben ons niet in de steek gelaten. Ik heb snel even tussen mijn fotokes gesnuffeld en er een paar leuke uitgehaald.

    1. Hier hoef ik geen uitleg te geven ( vertegenwoordiging van Belgiumdigital in het klein )



    2. Tammie een keertje niet als model maar als fotografe genietend van de zon



    3. jumpmaster eerste klas maar na het breken van de tak viel hij van zo een 5m op de grond


  • #2
    Re: SD olmense zoo by Bjokke

    die 3e is echt tof geworden ....Snelle reactie hoor (dit was dus echt een single shot ....)
    P.s. voordat Bjokke alle dierenvrienden op zijn dak krijgt, de aap schudde een keer met zijn kop en ging wat beduusd op de grond zitten. We hebben hem dan ook niet meer zien springen. Groetjes X.

    Comment


    • #3
      Re: SD olmense zoo by Bjokke

      Aaaah, is dat nu Arthur, de vliegende aap uit die stripboeken van Suske en Wiske ( broer van Lambik dacht ik ) ????
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: SD olmense zoo by Bjokke

        Mooi reeks Bjokke
        Weerom bedankt voor 't fijne initiatief om in groep de zoo te bezoeken.

        Om 3u ben ik met de kinderen naar 't circus gaan kijken, en daarna heb ik geen BD-ers meer gezien. Is 't park te groot, of werd het toen pinten pakken?

        Comment


        • #5
          Re: SD olmense zoo by Bjokke

          Bjokke, bedankt voor de mooie dag. Ik kan nu gezichten op een paar namen plakken.
          En ik heb toch een paar dingen bijgeleerd. Allen bedankt voor de informatie.
          Voor herhaling vatbaar. Als ik mijn toestel beter ken, zal ik ook een paar foto's posten. Ik heb het nog maar 1 week.

          Groeten,
          Rosse
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

          Comment


          • #6
            Re: SD olmense zoo by Bjokke

            Op je eerste foto,vooraan.Is dat nu ook een aapje?een aapje met een brilletje??

            Grtz
            <<Sallyp>>
            Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

            www.sallyphotographics.be

            Comment


            • #7
              Re: SD olmense zoo by Bjokke

              Oorspronkelijk geplaatst door Sallypaparazzi
              Op je eerste foto,vooraan.Is dat nu ook een aapje?een aapje met een brilletje??

              Grtz
              <<Sallyp>>
              Sally,
              Ik begrijp de bedoeling van deze reply niet echt. Mij lijkt het alsof je hier de man speelt ipv de bal.

              Comment


              • #8
                Re: SD olmense zoo by Bjokke

                Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
                Sally,
                Ik begrijp de bedoeling van deze reply niet echt. Mij lijkt het alsof je hier de man speelt ipv de bal.
                De man spelen ipv de bal spelen?Oei,die uitdrukking ken ik niet
                Hihi,ik was gewoon even aan het dollen me xarder'tje,zoals ik altijd wel doe,ze is da wel gewend

                Grtz
                <<Sallyp>>
                Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                www.sallyphotographics.be

                Comment


                • #9
                  Re: SD olmense zoo by Bjokke

                  Bedankt pcwiet Maar ik ben dat idd wel gewend van Sally. we kennen elkaar goed en ze weet ook dat ze hem weer terug krijgt niet Sally Groetjes X.

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD olmense zoo by Bjokke

                    Bjokke, nog bedankt voor een gezellige dag.
                    Ik ben in de namiddag ook iedereen kwijt geraakt, niettegenstaande toch wel leuke mensen leren kennen.
                    Nog geen tijd gehad om foto's op pc te zetten, 't zal nog wel even duren.
                    freyake

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD olmense zoo by Bjokke

                      Bjokke maat, bedankt voor het initiatief, was zeer plezant, ook mijn pagadders hebben er van genoten, zeker onze Witse met zijne Bambi.

                      Over de foto's, zoals gewoonlijk weer hè, schitterende plaatjes.

                      Hans.
                      www.rallyandraces.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD olmense zoo by Bjokke

                        Yep, heel mooie foto's, vooral de actiefoto.

                        Het was heel plezant en de ideale gelegenheid om mijn toestellen uit te proberen. Ik was zelfs zo "foto-enthousiast" dat ik prompt de volgende dag met Katia een aantal locaties ben gaan bezoeken voor een buitenshoot. Foto's binnenkort te bewonderen op mijn site. De foto's van Katia en de koppelfoto's van Nick en Katia in de zoo staan al wel op mijn site (bij buitenfotografie), maar de dieren en de photoshoot van gisteren met Katia moeten er nog op komen. Ik laat nog wel iets weten.

                        Ook tof trouwens om zo eens wat mensen te ontmoeten. Kheb wel een paar heel goede tips gehad en nog één grappig moment waarbij iemand me kwam vragen naar mijn naam en toen ze naar mijn kaartje keek "ah ... s5034 ... " Dennis dus.

                        Kvond het trouwens nog wel wat ambetant toen we gingen eten en er zaten nog mensen van BD buiten, maar Katia wilde echt per sé binnen zitten, uit de zon, dus ja ... twas niet om asociaal te doen ofzo.

                        Waar blijft trouwens de groepsfoto aan de ingang?
                        http://www.dennisclaes.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD olmense zoo by Bjokke

                          Waar blijft trouwens de groepsfoto aan de ingang?
                          Coming maar mag geen 2 posts op dezelfde dag plaatsen in het zelfde forum

                          Groetjes X.

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD olmense zoo by Bjokke

                            Die derde is dat ook ene van Schaffen?

                            Xje heb je ook weer mooi vastgelegd

                            Nogmaals bedank voor de organisatie, 't was tof en zeker voor herhaling vatbaar
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD olmense zoo by Bjokke

                              Altijd leuk om de andere mensen aan het werk te zien, tussen al die andere zoo foto's. Springt er op deze manier wel uit
                              Zon leek me straf om in te fotograferen, maar niet te min
                              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Comment

                              Working...
                              X