Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD natuur in de stad : natuur en de fiets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD natuur in de stad : natuur en de fiets







    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: SD natuur in de stad : natuur en de fiets

    Mooie reeks van die fietsen, mijn voorkeur is je eerste, de andere twee hier zou het onderwerp wat flitslicht kunnen gebruiken, dan kwamen deze er duidelijker uit.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: SD natuur in de stad : natuur en de fiets

      De derde vind ik dan weer de beste, maar hij zou een beetje meer licht kunnen gebruiken op de voorgrond.
      Bij de tweede gebruik gemaakt van het reflectiescherm?
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: SD natuur in de stad : natuur en de fiets

        mooie reeks kathleen vind de donkere sfeer juist typerend voor de stad

        Comment


        • #5
          Re: SD natuur in de stad : natuur en de fiets

          Passend drie beelden die de natuur in de stad goed weergeven
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

          Comment


          • #6
            Re: SD natuur in de stad : natuur en de fiets

            donkere beelden geven een moment meer spanning (journalistiek )

            Comment


            • #7
              Re: SD natuur in de stad : natuur en de fiets

              Het donkere verteld het verhaal van deze zomer ... grijs en donker als hoofspeler ...
              Webstek in opbouw

              Comment


              • #8
                Re: SD natuur in de stad : natuur en de fiets

                Patricske,Jumpingjacquesflash,cromagnonman,sardi51 ,edwinmacro,sonjabelgium

                Allen bedankt voor het kijken en de reactie op de beelden
                Ervaar bij mijn fotowerk dat ik een voorliefde heb voor eerder donkere beelden .... Wie weet komt ooit nog wel een periode van lichte beelden ....

                Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                Mooie reeks van die fietsen, mijn voorkeur is je eerste, de andere twee hier zou het onderwerp wat flitslicht kunnen gebruiken, dan kwamen deze er duidelijker uit.
                @Patricske,
                Bij de twee laatste foto's werd er al gebruik gemaakt van de flits hoor. Maar de nadruk werd dan gelegd om het flitslicht naar de natuur te krijgen en iets minder naar de fiets.


                Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
                De derde vind ik dan weer de beste, maar hij zou een beetje meer licht kunnen gebruiken op de voorgrond.
                Bij de tweede gebruik gemaakt van het reflectiescherm?
                @Jumpingjacquesflash,
                Bij de tweede werd het reflectiescherm niet gebruik. Er werd wel gebruik gemaakt van de flits.
                De derde kreeg al wat flitslicht ... Was een beetje moeilijk in te schatten op het moment zelf hoeveel licht er nu net nodig was. Maar daarvoor waren we er om te oefenen.

                groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                Comment


                • #9
                  Re: SD natuur in de stad : natuur en de fiets

                  Nr1:
                  Hier zou ik het spijtig gevonden hebben dat de fietser juist passeerde en de foto opnieuw genomen hebben zonder de fietser.

                  Nr 2:
                  Hou eens een donker blad voor jouw scherm zodat het linker gedeelte van de foto met de blinkend keten bedekt wordt. Aan jou de keuze of het een verbetering is of niet.
                  Deze heeft wel mijn voorkeur.

                  Nr3:
                  Iets te donker naar mijn goesting en dat wit pluisje vooraan zou ik weg doen.

                  mvg
                  Marc
                  Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                  M.v.g. Marc

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD natuur in de stad : natuur en de fiets

                    Marc,
                    Alvast bedankt voor het kijken en jouw visie op deze beelden. Altijd goed om eens te lezen hoe een ander een beeld bekijkt, wetende dat we vertrokken vanuit hetzelfde thema.
                    groeten,
                    deka


                    Oorspronkelijk geplaatst door MP61 Bekijk bericht
                    Nr1:
                    Hier zou ik het spijtig gevonden hebben dat de fietser juist passeerde en de foto opnieuw genomen hebben zonder de fietser.

                    en ik heb juist maar heel de tijd zitten wachten tot er een fietser in beeld kwam Op die manier wou ik de natuur met de stad combineren ... Zo zie je maar, eenzelfde thema en door elke fotograaf anders bekeken.

                    Nr 2:
                    Hou eens een donker blad voor jouw scherm zodat het linker gedeelte van de foto met de blinkend keten bedekt wordt. Aan jou de keuze of het een verbetering is of niet.
                    Deze heeft wel mijn voorkeur.


                    Kan met en zonder ketting vind ik persoonlijk, alvast bedankt voor de tip hieromtrent.
                    Nr3:
                    Iets te donker naar mijn goesting en dat wit pluisje vooraan zou ik weg doen.

                    Pluisje kan ik volgen, die donkerte is wellicht een beetje eigen aan mezelf, werk momenteel met vrij donkere beelden.

                    mvg
                    Marc
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                    Comment

                    Working...
                    X