Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sd natuur in de stad Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sd natuur in de stad Antwerpen

    eindelijk ook wat tijd gevonden geniet of zap weg






    bedankt voor het kijken kritiek is toegestaan
    Last edited by sardi51; 12 augustus 2012, 21:21.

  • #2
    Re: sd natuur in de stad Antwerpen

    Zou een regel tussen de foto's steken, dan plakken ze zo niet op elkaar en komt de tweede veel beter tot zijn recht als wilde natuur in de stad
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: sd natuur in de stad Antwerpen

      De eerste zijn twee zonnetjes samen!
      Natuur in 't stad wordt best weergegeven door nummer twee.
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: sd natuur in de stad Antwerpen

        Nummer één is prachtig, nummer twee geeft natur in de stad weer
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: sd natuur in de stad Antwerpen

          De 1ste is niet discutabel de beste ja Schoon model en die bloem kan d'er ook wel mee door
          Tweede is dan weer goed geluisterd naar de meester maar dan vertaald als natuur aan de stroom
          Derde zou ik iets croppen dat het bleke in de linker bovenhoek wat meer wegvalt (aandachtsgevecht)
          Webstek in opbouw

          Comment


          • #6
            Re: sd natuur in de stad Antwerpen

            Sardi51,

            Jij koos daar een betere hoek aan de haven dan ikzelf. Mooi zicht op het water en de boten.
            Misschien die ene grasspriet ongeveer ter hoogte van het laddertje eventjes plat gelegd hebben, dan had je nog een iewat wijder zicht op de zaak .... Maar ik weet het, niet altijd makkelijk om direct te zien ....
            Een is natuurlijk ook best mooi, twee bloemen samen.
            3 zegt me minder, maar dat is persoonlijke smaak. Jou voorliefde gaat immers richting macro, dus logisch dat jij dergelijke beelden ziet en maakt.
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment


            • #7
              Re: sd natuur in de stad Antwerpen

              mooie eerste.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: sd natuur in de stad Antwerpen

                Nr1:
                Prachtig, mooie kleuren. Iets minder qua natuur in de stad maar dat is niet zo erg.

                Nr2:
                Is natuur in de stad. Alleen kan je hier discussieren waar je de scherpte wil hebben. Zelf zou ik de voorgrond genomen hebben.

                Nr3:
                Een macro maken met in de achtergrond een herkenbaar stadselement, hmm, moet te doen zijn maar ik zou zelf niet weten hoe.

                mvg
                Marc
                Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                M.v.g. Marc

                Comment


                • #9
                  Re: sd natuur in de stad Antwerpen

                  Macro-onderwerp moet rustig zittend "iets" zijn want een hoog diafragmanummer is vereiste 1, je achtergrond dichtbij je macro-onderwerp (gezien afstand de zachtheid van je achtergrond mee veroorzaakt) en duidelijk afgelijnd contrastrijk iets om het herkenbaar te houden, en veel licht ... Waarschijnlijk statief nodig in deze situatie.

                  Deze foto bv hoger diafragma# en achtergrond van bv flatgebouw die vrij dicht erachteraan staat had macro-in-de-stad opgeleverd
                  Webstek in opbouw

                  Comment


                  • #10
                    Re: sd natuur in de stad Antwerpen

                    Sorry hoor maar ik wou helemaal geen lelijk gebouw bij mijn mooie spinnetje het was vooral het licht die er opviel dat mij boeide kzal wel nooit een goede fotograaf worden kweet het

                    Comment


                    • #11
                      Re: sd natuur in de stad Antwerpen

                      Nee Dirk, zo is het niet bedoeld hoor, ik heb gewoon uitgelegd hoe je macro in het thema had kunnen invoegen hier En hoe het beeld te realiseren zou zijn ALS het al ergens zich zou presenteren moest wie-dan-ook dat gewild hebben

                      Macro is ook mijn ding, dat weet je, daar kom ik gezellig met je mee hoor! Stadsfotografie is leuk om 's te doen maar voel me al snel een voyeur
                      Ik wil wel gezegd hebben dat niet alle gebouwen lelijk zijn imo, soms is natuur en men-made samen heel mooi zelfs maar niet in "moeten" maar in voordoen van kansen en ze zien en (h)erkennen Het is overigens niet omdat iets je niet ligt of juist wel dat je slechte platenmaker bent hé, elk vult het in naar zijn of haar eigen inzicht met de beperking van zichzelf en z'n materiaal maar wel naar best-vermogen We zouden 's allen het zelfde moeten kieken, t'zou nogal een saaie bende gaan worden!!! Lekker je eigen ding doen en proeven van andere, wie weet ontdek je een nieuwe liefde ineens , je leert er altijd wel wat van tenslotte, ik heb zeker weer wat bijgeleerd bij SD-antwerpen
                      Last edited by Sonjabelgium; 23 augustus 2012, 21:30.
                      Webstek in opbouw

                      Comment

                      Working...
                      X