Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Natuur In de Stad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Natuur In de Stad

    Ondanks de tips van Edwin bleek dit achteraf toch zo geen evident thema om het goed naar voor te brengen.
    Bij deze mijn selectie, de rest van de probeersels kan je vinden op: SD-Natuur-id-Stad











    mvg
    Marc
    Last edited by zunoel; 8 augustus 2012, 20:40. Reden: max 3 foto's
    Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
    M.v.g. Marc

  • #2
    Re: SD Natuur In de Stad

    Uw spinnetje vind ik heel knap
    Webstek in opbouw

    Comment


    • #3
      Re: SD Natuur In de Stad

      Mooie reeks.
      In je selectie voorkeur voor het spinnetje en de duif.
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: SD Natuur In de Stad

        Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
        Mooie reeks.
        In je selectie voorkeur voor het spinnetje en de duif.

        volg deze comment


        Dirk

        Comment


        • #5
          Re: SD Natuur In de Stad

          Inderdaad theorie is mooi, maar het uitvoeren is nog iets anders. Deze met de duif krijgt mijn voorkeur
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Re: SD Natuur In de Stad

            Mooie foto's ook op de rest van je site.
            Mijn voorkeur gaat naar duif. De weerkaatsing in de reclame laat je twee keer kijken naar wat je ziet en goed gezien dus.
            Bij de boom wordt mijn blik een beetje tegengehouden door de boomstam. Persoonlijk zou ik misschien een ander standpunt gekozen hebben.
            Op je website gaat mijn voorkeur naar de foto's met de grastoefjes en dan het eenzame plein erachter, alsook het grastoefje aan de tramlijnen. Ook die rank in de ijzeren winkelgordijn of wat het ook is, vind ik mooi.
            En over die van die fotografe tegen de grond zullen we het maar niet hebben zeker
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment


            • #7
              Re: SD Natuur In de Stad

              De reflectie doet het altijd, maar de duif komt. Toch maar weer als beste uit
              Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
              www.cromagnonman.be

              Comment


              • #8
                Re: SD Natuur In de Stad

                deze is ook mooi met de flits aan zijkant:


                Comment


                • #9
                  Re: SD Natuur In de Stad

                  Bedankt voor de reacties,

                  De foto met de duif was een meevaller want ik durfde mij bijna niet bewegen. Het scherpstellen is puur op het gevoel gebeurd. Er was er maar eentje van de duifreeks die scherp was.

                  @Dekka
                  De boomstam was in feite het onderwerp wegens de dubbele stam onderaan, precies 2 benen. Van die reeks vond ik er maar 2 die de moeite waren. Er verder vandaan gaan staan was niet haalbaar want dan kwamen er storende voorgrond elementen op.
                  Een fotografe die tegen de grond gaat is iemand die echt valt voor de natuur in de stad

                  @edwinmacro
                  Is een leuke maar ik vind die zelf helaas niet scherp genoeg.

                  mvg
                  Marc
                  Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                  M.v.g. Marc

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Natuur In de Stad

                    Oorspronkelijk geplaatst door MP61 Bekijk bericht
                    Bedankt voor de reacties,

                    De foto met de duif was een meevaller want ik durfde mij bijna niet bewegen. Het scherpstellen is puur op het gevoel gebeurd. Er was er maar eentje van de duifreeks die scherp was.

                    @Dekka
                    De boomstam was in feite het onderwerp wegens de dubbele stam onderaan, precies 2 benen. Van die reeks vond ik er maar 2 die de moeite waren. Er verder vandaan gaan staan was niet haalbaar want dan kwamen er storende voorgrond elementen op.
                    Een fotografe die tegen de grond gaat is iemand die echt valt voor de natuur in de stad

                    @edwinmacro
                    Is een leuke maar ik vind die zelf helaas niet scherp genoeg.

                    mvg
                    Marc
                    Marc,

                    Nu je het zegt van die boomstam, zie ik ook wel de beentjes erin ...Bewijst nog maar eens wat ik daarnet schreef, we zien soms totaal andere dingen bij het maken van een beeld.Dat is nu juist de creativiteit van de fotograaf.
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                    Comment

                    Working...
                    X