Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD fotokes 5 aug...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD fotokes 5 aug...

    Groetjes Rosie





    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

  • #2
    Re: SD fotokes 5 aug...

    Heel mooie kleuren, compo's en BG's maar bij die laatste zie ik wel rare lijnen verschijnen (door de bewerking?) wat een beetje jammer is.
    De eerste is mijn favoriet, ik heb die enkel op distels gezien.

    Mvg,
    Wim

    Comment


    • #3
      Re: SD fotokes 5 aug...

      Waaauuuuw Rosie ..l 3 prachtexemplaren
      Lichte voorkeur voor nummer 1 .
      Groetjes
      Luc
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

      Comment


      • #4
        Re: SD fotokes 5 aug...

        Ook voor mij voorkeur voor nummer 1

        Mooie reeks

        Peter

        Comment


        • #5
          Re: SD fotokes 5 aug...

          Jee wat knap! Heel mooie levendige kleuren en boterzachte achtergronden, knap gedaan Rosie
          Webstek in opbouw

          Comment


          • #6
            Re: SD fotokes 5 aug...

            Heel mooie reeks Rosie met 1 als absolute topper

            Comment


            • #7
              Re: SD fotokes 5 aug...

              Prachtige reeks rosie

              Comment


              • #8
                Re: SD fotokes 5 aug...

                De eerste staat met stip op één, heerlijk plaatje , maar het is een fotofinish geweest hoor want de andere twee zijn ook toppers .

                Grtjs
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • #9
                  Re: SD fotokes 5 aug...

                  Voorkeur gaat naar 1.
                  Maar, ik heb de indruk dat je beelden overbewerkt zijn. Op het eerste zicht scherp, nagelscherp, maar dan stel ik vast dat heel wat fijne details ontbreken ...
                  BV: Foto 1, de vlinder ... De antennes zijn te egaal, te glad...
                  Foto 2, de wants .... Wie dit insect kent hoopt op iets meer details ...
                  Foto 3. De kikker, : het lichaam hoort meer details te geven, evenals het blad waarop hij, zij zit ...

                  Als dit je eerste macro's zijn, ben je goed op weg maar houdt er wel rekening mee dat het wel de bedoeling is om details te zien, en niet alleen een rare vlinder, wants of kikker. Bij macro willen we echt ook dat haartje, schubje, pukkeltije zien als detail in details ... Hier helaas iets teveel weggewassen
                  Het kan eventueel bij resizing gebeurd zijn, doch ik betwijfel dit
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD fotokes 5 aug...

                    Het zijn niet mijn eerste macro foto's,maar krijg die opmerking nog
                    en ik sta open voor raad, en hulp
                    maar weet dan niet waar het aan ligt, want doe bijna geen nabewerking,
                    haal foto binnen, doe gewoonlijk bij niveaus... autom...aanpassing, verwijder ruis met Topaz DenNoise5 en das al
                    verklein met BD Sizer, zou het aan ruis verwijderen dan kunnen liggen
                    GROETJES ROSIE
                    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD fotokes 5 aug...

                      een mooie reeks.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD fotokes 5 aug...

                        heel mooie serie maar ze lijken mij ook wat overbewerkt ...
                        waar ligt zoiets aan ...
                        ik ken dat programma niet maar het is een mogelijke boosdoener

                        Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                        zou het aan ruis verwijderen dan kunnen liggen
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD fotokes 5 aug...

                          Als ik in Photoscape over de macro's de ruisreductie haal heb ik het zelfde fenomeen ... dus ik denk dat het daar zal schuilen ... Plaats 's van eentje het origneel Rosie (enkel resize en bd-verscherping uitgeschakeld)?
                          Webstek in opbouw

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD fotokes 5 aug...

                            drie pracht beelden rosie
                            je eerste vind ik het mooiste
                            denk dat het probleem inderdaad het ontruisen is
                            hierdoor word het beeld ook iets zachter en gaan details verloren
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD fotokes 5 aug...

                              Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                              Het zijn niet mijn eerste macro foto's,maar krijg die opmerking nog
                              en ik sta open voor raad, en hulp
                              maar weet dan niet waar het aan ligt, want doe bijna geen nabewerking,
                              haal foto binnen, doe gewoonlijk bij niveaus... autom...aanpassing, verwijder ruis met Topaz DenNoise5 en das al
                              verklein met BD Sizer, zou het aan ruis verwijderen dan kunnen liggen
                              Als je me eens de foto's (originelen) kan bezorgen, wil ik wel eens kijken wat er eventueel fout loopt.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment

                              Working...
                              X