Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD AV Ieper - Personen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD AV Ieper - Personen

    Mijn vrouw en ik hebben een zeer leuke tijd gehad Door met velen te babbelen werden de exacte paramaters af en toe wel eens uit het oog verloren met minder goede resultaten tot gevolg Desalniettemin waren er ook zeer veel leuke foto's bij

    Op de begraafplaats:


    Mijn vrouw poseert naast omwalling. Wel spijtig van de straffe zon in haar ogen:


    Francis op de omwalling bezig met een zeer doordachte compositie:


    MVG,
    Last edited by frank207be; 14 oktober 2007, 12:07.

  • #2
    Re: SD AV Ieper - Personen

    Die kale plek bovenaan wordt blijkbaar groter en groter . . . Een mens is toch nergens veilig voor BD fotografen he . . . :-)
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: SD AV Ieper - Personen

      toch leuke opnamen en weer eens wat anders, zou wel de openingszin veranderen in: mijn vrouw en ik.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: SD AV Ieper - Personen

        Zeer afwisselende weergave van personen
        Groeten,
        Leentje

        Comment


        • #5
          Re: SD AV Ieper - Personen

          Origineel en mooi werk Frank! Is wel eens indrukwekkend al de grof fotomateriaal op stap zien gaan :-)



          En de BD'ers zijn een leuke groep om eens mee op stap te gaan!
          _______ Xommy ______
          Lidnummer: BD0248BE
          ____________________

          Comment


          • #6
            Re: SD AV Ieper - Personen

            Schone belekes, ... vooral nr 1. geeft een apart sfeertje een grafzerk van opzij, en een onscherpe fotograaf op de achtergrond ...

            ps. postverwerking in NX??

            Greetz!
            Krims@nline - A memory in the raw

            Comment


            • #7
              Re: SD AV Ieper - Personen

              Oorspronkelijk geplaatst door Krims@nline Bekijk bericht
              Schone belekes, ... vooral nr 1. geeft een apart sfeertje een grafzerk van opzij, en een onscherpe fotograaf op de achtergrond ...

              ps. postverwerking in NX??

              Greetz!
              Ik denk dat de erg beperkte scherptediepte van deze foto's voor een deel te maken heeft met de gebruikte (grote en lichtsterke) lens, de bewerking zal daar niet veel aan veranderd hebben.

              Het zijn in elk geval originele foto's, die niemand anders gemaakt heeft.

              (Als je met zo'n groep op pad bent, en iemand heeft "iets" gezien, dan gaan er plots een heleboel lenzen in dezelfde richting, maar zelfs dan krijg je nog verschillen omdat niet iedereen alles op dezelfde manier in beeld brengt.)
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: SD AV Ieper - Personen

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Die kale plek bovenaan wordt blijkbaar groter en groter . . . Een mens is toch nergens veilig voor BD fotografen he . . . :-)
                't wordt tijd dat Frank leert fotoshoppen
                hele knappe foto's Frank

                Comment


                • #9
                  Re: SD AV Ieper - Personen

                  Altijd tof te zien hoe iedereen een toffe dag in beeld brengt
                  mvg,
                  Ludo V.

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD AV Ieper - Personen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Krims@nline Bekijk bericht
                    Schone belekes, ... vooral nr 1. geeft een apart sfeertje een grafzerk van opzij, en een onscherpe fotograaf op de achtergrond ...

                    ps. postverwerking in NX??

                    Greetz!
                    ja... nondedomme, da bennekik precieswa zie ik er onscherp uit

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD AV Ieper - Personen

                      Loont dus blijkbaar wel degelijk de moeite om met zo'n kanon op stap te gaan

                      Mooie reeks Frank, ben benieuwd naar je avondfoto's
                      Nikon D80 / Sony DSC-H5

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD AV Ieper - Personen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Steven_V Bekijk bericht
                        Loont dus blijkbaar wel degelijk de moeite om met zo'n kanon op stap te gaan

                        Mooie reeks Frank, ben benieuwd naar je avondfoto's
                        Dankjewel Steven,

                        Ik heb de 200mm voornamelijk meegebracht om er de aanwezigen mee te fotograferen omdat die daar bij uitstek voor geschikt is, en ik heb nog enkele foto's van mensen in een nieuwe topic geplaatst, natuurlijk ook allemaal met dat objectief genomen

                        MVG,

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD AV Ieper - Personen

                          Oorspronkelijk geplaatst door lionhart Bekijk bericht
                          ja... nondedomme, da bennekik precieswa zie ik er onscherp uit
                          Ik heb juist een nieuw reeksje gepost in een nieuw topic waar jullie bij staan, maar ditmaal ietsje scherper

                          MVG,

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD AV Ieper - Personen

                            Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                            't wordt tijd dat Frank leert fotoshoppen
                            hele knappe foto's Frank
                            Dankjewel Linda,

                            Ik kan al aardig overweg met PS, maar haarimplantaten zijn vooralsnog nog niet mijn specialiteit

                            MVG,

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD AV Ieper - Personen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                              Ik denk dat de erg beperkte scherptediepte van deze foto's voor een deel te maken heeft met de gebruikte (grote en lichtsterke) lens, de bewerking zal daar niet veel aan veranderd hebben.

                              Het zijn in elk geval originele foto's, die niemand anders gemaakt heeft.

                              (Als je met zo'n groep op pad bent, en iemand heeft "iets" gezien, dan gaan er plots een heleboel lenzen in dezelfde richting, maar zelfs dan krijg je nog verschillen omdat niet iedereen alles op dezelfde manier in beeld brengt.)
                              Inderdaad, de zeer beperkte DOF wordt door het objectief gecreëerd, maar de foto's zijn inderdaad door NX RAW geconverteerd.

                              MVG,

                              Comment

                              Working...
                              X