Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Antwerpen 04/04/2014 - Groep 5 opdracht en varia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Antwerpen 04/04/2014 - Groep 5 opdracht en varia

    Eerst en vooral nog eens bedankt aan Mark en al de andere deelnemers. We zaten in een leuk groepje en hebben ons (ik toch ) goed geamuseerd.

    Het heeft even geduurd vooraleer ik aan de foto's kon beginnen maar ben er toch eindelijk in geslaagd van enkele goeie te vinden.


    Eerst de opdrachtjes:

    1. De oude gebouwen bij het vleeshuis getuigen nog steeds van een bredere schelde dan dat deze nu is. Maar waarom er nu paling bij gehaald wordt? Hoe zou deze brug er bij u uitzien in avondsfeer?





    2. Het Elfde gebod/Het Kathedraalcafé. Maak er dan een sfeervolle avondfoto van.



    3. Ik zoek een gebouw wat een belangrijk verdedigingspunt was voor de stad A’pen. Kunt u dit in een mooie avondsfeer vastleggen?


    Gelukkig zijn we nog eens teruggegaan want bij de eerste fotosessie was het nog veel te licht.


    En tussendoor ook nog wat tijd gehad voor andere dingen

    Hopelijk gaan de godsdienstigen mij nu niet vervloeken.


    Als je iets omhoog hangt, moet dat dan direct als hesp gekatalogeerd worden?


    Toch nog eentje kunnen maken van de tunnel. Bedankt iedereen om even te wachten.




    En een skyline van "A" vanop de linkeroever.





    Groetjes en tot een volgende keer. Het was lang geleden bij mij maar deze SD heeft me weer goesting gegeven


    Steven "aka Canonex"
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

  • #2
    Re: SD-Antwerpen 04/04/2014 - Groep 5 opdracht en varia

    Steven, tof dat je de foto-opdrachten hier zet Helemaal jouw stijl van fotograferen en dat moet je ook zo houden in je kenmerk. Ik heb het zelf ook heel erg naar mijn zin gehad maat.
    Foto 2 van de opdracht vind ik persoonlijk een super foto die je niet dagelijks terugziet. En zo hoort het, wat ook een beetje de bedoeling was van de opdrachten om juist iets anders te zien dan wat je zou kunnen verwachten. Dank daarvoor maat.
    Ik ga de film herbewerken zodra de meeste foto's zijn geplaatst.

    Comment


    • #3
      Re: SD-Antwerpen 04/04/2014 - Groep 5 opdracht en varia

      Steven,
      Het was inderdaad een leuk groepje en ik heb me ook geamuseerd!

      Ik hou van jouw eerste foto: het is een goed interpretatie van de opdracht!

      Mark,
      als je nog enkele dagen kan wachten, dan zal ik tegen het eind van de week mijn foto's plaatsen. Nu ben ik op reis, daardoor heb ik er nog geen tijd voor gehad.

      Gabriele
      Simplicity is the ultimate sophistication

      My pictures on Flickr | Flickriver

      Comment


      • #4
        Re: SD-Antwerpen 04/04/2014 - Groep 5 opdracht en varia

        Oorspronkelijk geplaatst door titto Bekijk bericht

        Mark,
        als je nog enkele dagen kan wachten, dan zal ik tegen het eind van de week mijn foto's plaatsen. Nu ben ik op reis, daardoor heb ik er nog geen tijd voor gehad.

        Gabriele
        Ik wacht nog wel even een paar weken maat. Geen probleem hoor Ik wil een nieuw filmpje samenstellen dan met de opdrachten erin verwerkt. Goede reis Gabriele

        Comment


        • #5
          Re: SD-Antwerpen 04/04/2014 - Groep 5 opdracht en varia

          Die van de drie hespesstraat

          Comment

          Working...
          X