Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIC Mechelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PIC Mechelen

    Hartelijk dank voor de toffe wandeling. Het was een mooie ervaring.
    Mijn opdrachten waren Goddienst – Blauw - DOF.












    Groetjes



    Moderator Note: ik heb je foto's even zichtbaar gezet
    Last edited by zunoel; 3 oktober 2021, 09:47.

  • #2
    Re: PIC Mechelen

    Mooie foto's. Ik heb jou een persoonlijk bericht gestuurd met de uitleg over hoe je die onmiddellijk zichtbaar maakt.
    Ik hoop dat je de fotowandeling zelf leuk en gezellig gevonden hebt.
    Succes ermee,
    Xavier
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

    Comment


    • #3
      Re: PIC Mechelen

      Bedankt Xavi voor de opmerkingen. Ik had wel het artikel over foto’s te posten gelezen, maar ik denk dat het verouderd is. Ik lees:
      Fotopic.net was a photo sharing website and web services suite operating between 2001 and 2011.
      TinyPic was a photo- and video-sharing service. The service shut down on September 9, 2019 due to declining income.

      Ik ben geen klant van Flickr noch Picasa en ik denk dat bij PBase moet mij inschrijven, wat ik niet graag doe. Daarom heb ik mijn plan getrokken, maar ik denk dat niet de juiste linken genomen hebt. Het zou een goed idee zijn de hosting sites die actief zijn voor te stellen en niet de sites die niet meer bestaan!

      Nu heb ik nog twee foto’s geplaatst en ik hoop dat de linken in orde zijn (?). Deze beelden hebben niets te maken met de opdrachten, maar sorry, als ik foto’s neemt, fotografeer ik simpelweg wat ik zie, zonder opdracht in het hoofd. Deze twee foto’s kommen met mijn eigen opdracht overeen: Reflecties.





      Groetjes

      Comment

      Working...
      X