Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

his 'masters' voice ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • his 'masters' voice ???

    Een dikke proficiat aan de deelnemers van de SD Luik.
    Praaaachtige beelden hebben jullie geschoten.
    Ik heb er zelf ook enorm van genoten. Toffe zeer gemotiveerde mensen, een fantastische organisatie, dikke pluim James, en een toplocatie.
    Tussen de uitleg door heb ik zelf wat kunnen freewheelen. Het is eens wat anders dan voor een opdrachtgever aan het werk te zijn.
    Ik heb HIER een webgallerijtje met mijn exploten klaargezet. Kunnen jullie zien wat ik er van gebakken heb tussen de soep en de patatten.
    Kortom ik heb genoten !

    Graag tot een volgende keer,

    fotografistische groeten, Toon
    Last edited by nöteborg; 26 januari 2011, 16:54.

  • #2
    Re: his 'masters' voice ???

    Ik heb het album met veel aandacht bekeken. Ja watte, allemaal prachtige beelden. Deze genomen tijdens het blauwuurtje zijn één voor één prachtige foto's.

    Ik hoop nog eens met Toon op pad te mogen gaan, we zullen dan alweer bijleren.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: his 'masters' voice ???

      Schitterende beelden Toon zoals verwacht.
      Ook een grappig manneke.
      Bedankt om jouw professionele uitleg, voor herhaling vatbaar.
      Hopelijk snel tot de volgende.
      http://www.pbase.com/mv1

      Comment


      • #4
        Re: his 'masters' voice ???

        Hey Toon welkom op het forum

        Zeer knappe foto's in je webgallerijtje

        Ik hoop dat je nog eens mee gaat of wij met u mee om uw spullen te dragen of zo

        Groeten

        Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

        Comment


        • #5
          Re: his 'masters' voice ???

          Zit het niet in het contract dat Toon nu bij iedere post over SD Luik een "comment" moet geven

          Toffe pics in je album...
          Website: http://www.vangoophotography.com
          Facebook: http://www.facebook.com/Vangoo.Photography
          Flickr: http://www.flickr.com/photos/Vangoo_Photography/

          Comment


          • #6
            Re: his 'masters' voice ???

            Ja, als ik een kijkje ga nemen in je album voel ik mij een heel klein manneke.

            Blijkbaar heb ik nog heel veel te leren van mensen zoals jij.
            Er zitten enkele pareltjes tussen je foto's.

            Thx nogmaals Toon voor het delen van je ervaring met ons!!!!

            In stilte hoop ik je nog snel eens terug te ontmoeten bij een volgende SD.

            Comment


            • #7
              Re: his 'masters' voice ???

              Oorspronkelijk geplaatst door BjornVC Bekijk bericht
              Zit het niet in het contract dat Toon nu bij iedere post over SD Luik een "comment" moet geven
              Ah ja! Dat zou wel fijn zijn


              Ja wadde! Dat zijn zeer mooie foto's.

              Bedankt voor de tijd en tips. Hopelijk is het voor herhaling vatbaar

              Comment


              • #8
                Re: his 'masters' voice ???

                Dag 'meneer die zo goed op Kris Peeters lijkt', zeer knap album om tussen de soep en de pattaten geschoten te zijn!
                https://www.tinicleemputfotografie.com/

                Comment


                • #9
                  Re: his 'masters' voice ???

                  Ik heb juist uw galerijke ook eens bekeken.
                  Geddapreciesnoggedoanhe ?

                  Nee, gewoon een schitterende reeks, en bedankt voor de toffe dag
                  Last edited by stapperke; 27 januari 2011, 06:39.
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                  Comment


                  • #10
                    Re: his 'masters' voice ???

                    Oorspronkelijk geplaatst door nöteborg Bekijk bericht
                    Een dikke proficiat aan de deelnemers van de SD Luik.
                    Praaaachtige beelden hebben jullie geschoten.
                    Ik heb er zelf ook enorm van genoten. Toffe zeer gemotiveerde mensen, een fantastische organisatie, dikke pluim James, en een toplocatie.
                    Tussen de uitleg door heb ik zelf wat kunnen freewheelen. Het is eens wat anders dan voor een opdrachtgever aan het werk te zijn.
                    Ik heb HIER een webgallerijtje met mijn exploten klaargezet. Kunnen jullie zien wat ik er van gebakken heb tussen de soep en de patatten.
                    Kortom ik heb genoten !

                    Graag tot een volgende keer,

                    fotografistische groeten, Toon
                    Toon,

                    Het was (wederom) een genoegen met je te mogen samenwerken.
                    We hebben veel van je geleerd en iedereen heeft genoten van het enthousiasme waarmee je je kennis deelde. Zeker voor herhaling vatbaar.

                    Toen ik daarnet je album bekeek werd ik eventjes stil
                    Nog eens een dikke merci voor je medewerking aan deze mooie dag.

                    James

                    Comment


                    • #11
                      Re: his 'masters' voice ???

                      Dag toon,
                      Stond dat wel in het contracrt dat jij absoluut de toppers moest schieten van de dag?
                      Bedankt voor jouw rustige en oh zo nuttige uitleg. En voor de kalme raad aan al die leergierige BD'ers.
                      Mijn enige vraag is dezelfde als die van de anderen: Wanneer doen we dat nog eens over? Ik ga alvast op zoek naar een andere locatie.
                      Tot binnenkort dus ,
                      Xavier
                      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                      Laat de commentaren maar komen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: his 'masters' voice ???

                        Zoals het een echte chef betaamt: tussen de soep en de patatten nog even een hele sterrenmaaltijd klaargemaakt!

                        Ik ben vooral (stil) onder de indruk van je beheersing van licht en tonaliteit.

                        Beste dank voor de leerrijke en stimulerende dag! (en ook bedankt om je galerijtje niet té snel te posten... )
                        Last edited by baloo; 31 januari 2011, 23:02. Reden: tikfoutje
                        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                        Comment

                        Working...
                        X