Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

    Hanske, de SD was wat mij betreft geslaagd! Dit mag je dan ook zeker vaker doen (hint )

    JLP
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

  • #2
    Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

    Ja Hanske! Bedankt ook namens mij!
    Het was erg gezellig en we hebben toch nog aardig wat gezien!!

    Gr Rolinda/Rootje
    >>>Canon Eos 300D<<<

    Comment


    • #3
      Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

      Zoals je zelf al zei, je kunt "het weer" niet organiseren, maar verder echt een leuke rondgang door de Jordaan gemaakt, met toch nog aardige foto's.
      Bedankt Hans, voor alle gedane moeite, graag nog eens in de zomer?
      Groets, Gerhard
      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

      Comment


      • #4
        Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

        Hanske bedankt voor een leuke dagje A'dam
        was voor mij ook de eerste keer (maar dan niet 't organiseren van SD dag ) heb de smaak wel de pakken geloof ik...

        Groetjes, William/willo72

        Canon 550D/RS60-E3/Canon 70-300 DO IS/Canon 24-105 F4 IS/Sigma 150mm EX Macro/Sigma EF-500 DG ST

        Comment


        • #5
          Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

          Ik kan me alleen maar bij bovenstaande aansluiten, ik hoop dat het eten en drinken ook nog lekker was!
          www.lowspark.nl

          Comment


          • #6
            Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

            Ja Hans, prima gedaan onder verdomd moeilijke omstandigheden man . Ik zou allang in Pavilloen 5 beland zijn Bedankt ook dat je ons de groep niet uitgegooit heb wegens niet ingeschreven zijn
            Groeten,
            Ronald
            http://fotografie.jouwweb.nl/

            Comment


            • #7
              Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

              Tnx all ......Er zal vast een keer een vervolg op komen , maar dan hopelijk wel met beter weer

              En ik wil bij deze dan ook Marjo nog even bedanken die me erg geholpen heeft o.a met adviezen m.b.t. het overnachten in Amsterdam
              Marjo : Dikke kus !!!
              Last edited by Hanske; 24 oktober 2004, 08:17.
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • #8
                Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

                Het weer heb je niet in de hand hé Hanske, de sfeer daarentegen moet je zelf maken. En die zat er heel goed in !! 'k Heb me heel goed geamuzeerd. En 't is ook daarvoor dat we het doen hé
                Dus, als er een replay van deze 'uitmatch' komt : ik weet mijn weg nu naar de Arena - ik schrijf me dus nu al in
                Bedankt voor de organisatie.

                Comment


                • #9
                  Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

                  de afwezigen die hun kat stuurden hadden weer eens ongelijk.

                  (euh: ik heb niet eens een kat, maar was wel weer zo idioot om thuis te bijven. stom van mij hè)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

                    Oorspronkelijk geplaatst door ravasjol
                    de afwezigen die hun kat stuurden hadden weer eens ongelijk.

                    (euh: ik heb niet eens een kat, maar was wel weer zo idioot om thuis te bijven. stom van mij hè)
                    Idd
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

                      Hans, ook van mijn kant bedankt voor de SD A'dam.

                      Tja, het weer zat niet mee... daar kun je niets aan doen maar dat mocht de sfeer niet drukken... het fotograferen wel, want in die oneindige grijzigheid was het natuurlijk waardeloos fotografeerweer maar goed, dat heeft niemand in de hand..

                      Groeten,

                      BlackAdder / Gert
                      Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

                        Hey Hanske,

                        hartelijk dank voor de fijne dag gisteren.
                        Het was pico-bello georganiseerd en we hebben, ondanks de regen, toch ferm kunnen lachen!!!

                        Nogmaals, bedankt en hopelijk tot op een volgende Amsterdam-SD!!!!

                        Wij weten nu waar de wagen te parkeren ....

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

                          Amsterdam bij regen, had ik nog nooit mee gemaakt, super dus!
                          prima organisatie... weer een SD om nooit te vergeten!
                          eMJeke
                          website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

                            Hallo Hans,

                            Bedankt voor de SD en het feit dat je Ronald liet aansluiten!! Knap hoe je de "bende" bij elkaar wist te houden!!!
                            Over het weer genoeg gezegd, ben zelden met zo weinig foto´s thuisgekomen, maar is mi ook niet belangrijk!

                            Jan
                            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hanske bedankt (voor de leuke SD)!

                              Merciekes Hanske, je hebt er de schwung in kunnen houden ondanks dat de weergoden je helemaal niet goed gezind waren
                              Dat smaakt naar méér!
                              hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                              member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                              visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                              Comment

                              Working...
                              X