Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

    Het meisje die onderwerp uitmaakt van dit draadje was niet alleen mee als model of als gezelschap, maar wil leren macroën ...

    Ik ben dus begonnen met haar de eerste knepen bij te brengen, haar geleerd hoe scherp te stellen (manueel!) en waar op te letten en groot was dan ook mijn verbazing toen ik een paar van haar beelden zag ... Met fierheid deel ik dan ook dit beeld van de 8-jarige Abi (en verzoek meteen voor de uitzondering toe te staan dat ik dus foto's post van iemand anders nl mijn dochter).





    Ze is echt wel "gebeten", ze vroeg vandaag nog wanneer we nog's gaan macroën

    Ik vind dat toch een bijzonder knap staaltje komende van een 8-jarige! Toegegeven, de instellingen had ik gezet maar de scherpstelling en keuze van positie deed ze zelf (iets meer ruimte vooraan en iets minder achteraan had beter geweest maar t'is en blijft ongelofelijk knap komende van een 8-jarige, ik ben er als mama in ieder geval enorm fier op!)! De voorloper van dit beeld zat wat krap en dat had ze zelf gezien en heeft ze zelf verbeterd (haar eerste oefening met statief ook!)! Ze had nog best aardige kikkertjes ook vastgelegd en nog wat andere dingen die het kinderoog lokken ...




    Menigéén zag haar bij aankomst op de parking bezig dit beeld bv te nemen. Niets van hulp noch begeleiding hier, dit is haar visie!


    Last edited by Sonjabelgium; 20 juni 2013, 18:15.
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

    geen beelden te zien Maar een prachtige dochter ! Ik hou van de rode haren en de sproeten..
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

      Ik was vergeten het album public te zetten
      Webstek in opbouw

      Comment


      • #4
        Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

        Ik wist al dat ze veel interesse toonde voor fotografie en had al beelden gezien van in de stad ed. Maar dit, macro en dan zo knap. Dit kind heeft talent, laat dat niet verloren gaan, er zijn studierichtingen waar ze zich volledig kan in uitleven.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

          Had hier gisteren al gereageerd en vandaag was mijn post niet meer zichtbaar! Raar...
          On topic...
          Proficiat aan Abi, dit is echt heel gaaf voor haar jeugdige leeftijd.
          Ze heeft dit prachtig gedaan.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

            Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
            ... (en verzoek meteen voor de uitzondering toe te staan dat ik dus foto's post van iemand anders nl mijn dochter).
            is hier op BD al meer gebeurd..!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

              tja, zal je voor je dochter een eigen account moeten aanmaken. Wij verwachten nog werk van haar hoor
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

                Wat een fijn gevoel moet dat geven als je dochter of zoon in je voetsporen wil en kan treden.

                Comment


                • #9
                  Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

                  Het fotografisch talent in de familie heeft duidelijk geen generatie overgeslagen.
                  Hele knappe, en de juffer is haar plaatsje in de HOF waardig.
                  Wens haar proficiat met haar HOF!
                  Zie ook flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

                    Proficiat met haar Hofke
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

                      Dat is opkomend talent zeg.
                      Wens haar van harte proficiat.
                      Gil

                      Comment


                      • #12
                        Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

                        Proficiat

                        Comment


                        • #13
                          Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

                          Proficiat aan onze 8 jarige fotograaf
                          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                          Comment


                          • #14
                            Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

                            Van Harte maar bij wie kan ik mijn gebroken klompen claimen..?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

                              Proficiat met je HOF selectie
                              http://www.photo-patricske.be
                              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                              Comment

                              Working...
                              X