Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

    Al een datum in gedachten?

    Comment


    • #17
      Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

      Oorspronkelijk geplaatst door Bart H Bekijk bericht
      Al een datum in gedachten?
      Ik heb mijn twijfels, zeker om de studio 8u te huren.
      De interesse is wat klein en op het einde van de rit vallen nog altijd mensen af.
      Ik heb geen zin om in de kosten te vallen als het niet volzit, ik doet het graag goed of anders niet.
      Ik bekijk het nog even...
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

      Comment


      • #18
        Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

        Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
        Ik ben ook geïnteresseerd. Maar ik heb wel maar heel heel weinig studioervaring. Als het helpt, wil ik ook wel één keertje derde man spelen, zonder dan zelf the shooten. Zo leer ik hopelijk nog iets bij.
        Bedankt voor het initiatief, Johan.
        Tot binnenkort,
        Xavier
        Ik begrijp het niet heel goed Xavier...
        Je wil dus kennis maken met een kennismaking in de studio?
        Zo een studio is geen filmzaal, 2 fotografen, 2 modellen, een visagiste, een assistent en dan nog toeschouwers. Ik denk dat dat wat krap ga worden, sorry.

        Kijk eens op Youtube? Das gratis.
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment


        • #19
          Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

          Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
          Ik heb mijn twijfels, zeker om de studio 8u te huren.
          De interesse is wat klein en op het einde van de rit vallen nog altijd mensen af.
          Ik heb geen zin om in de kosten te vallen als het niet volzit, ik doet het graag goed of anders niet.
          Ik bekijk het nog even...
          Een volledig andere locatie natuurlijk, maar in Hasselt kan je ook een studio huren in blokken van 4u, dat moet zeker gevuld geraken.
          Geen grote studio, maar alle voorzieningen zijn er : KLIK

          Om niet met de kosten te blijven zitten kan je ook een voorschot vragen aan de deelnemers. Inschrijving is dan pas bevestigd na het betalen van het voorschot.
          Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

          Comment


          • #20
            Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

            Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
            Ik begrijp het niet heel goed Xavier...
            Loloboy,
            Ik heb me wss niet perfect uitgedrukt. Ik wil natuurlijk wel zelf shooten gedurende één van de tijdslots die je voorzien hebt.
            EN als het iemand helpt, wil ik daarna of daarvoor wel helpen om lampen of andere dingen te verplaatsen gedurende een andere sessie. Maar als dat niet lukt, ook geen probleem.

            Ik heb onlangs zitten zoeken naar een studio op Internet en ik heb begrepen dat je kunt huren voor zolang je zelf wilt. Voorts is het gedacht de mensen een voorschot te laten betalen niet slecht.

            Zie maar. Ik blijf deze draad alleszins volgen.

            Tot binnenkort?
            Xavier
            Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
            Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
            Laat de commentaren maar komen.

            Comment


            • #21
              Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

              Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
              Geen grote studio, maar alle voorzieningen zijn er : KLIK
              ik zou zelf zeggen... super klein... en geen toilet?
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #22
                Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

                Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                ik zou zelf zeggen... super klein... en geen toilet?
                Toilet zal daar wel zijn denkek zenne!
                Einde van de maand hak ik de knoop door!
                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                BE-Wommelgem
                .: 20D & D700 :.

                Comment


                • #23
                  Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

                  Ik heb de knoop doorgehakt wegens de toch wel aanwezige interesse.
                  De studio in Sint Katelijne vWaver is oorbehouden op 14 en 15 januari
                  Graag even aangeven wanneer de meeste kunnen : POLL
                  Wie beide dagen kan heeft dus zeker een plaats
                  Zodra de datum definitief is had ik graag de betaling via bankoverschrijving ontvangen.
                  Bij overboeking wordt natuurlijk het bedrag inegraal teruggestort.

                  Nog even samenvatten:

                  Prijs : @50 p/p
                  Inbegrepen :
                  2 uur shooten met 2 fotografen en 2 modellen in 1 studio
                  1 studio setup + 1 extra strobist setup
                  1 visagiste en 1 haarstyliste in de studio en voor de studioshoot de hele dag
                  Begeleiding tijdens het shooten & voorbeelden van shoots als leiddraad
                  Per team wordt een avond afgesproken (online via MSN?) om de shoots te plannen zodat we de dag zelf kunnen focussen op het werk en niet wat we gaan doen van setup...

                  EXTRA
                  Mogelijkheid om per team ( 2 fotografen en 2 modellen) ook voor of na de studio buiten te shooten, los van de organisatie
                  Eventuele extra make-up/styling los te bespreken met de 2 aanwezige dames en op voorhand.
                  Last edited by loloboy; 24 november 2011, 11:22.
                  Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                  BE-Wommelgem
                  .: 20D & D700 :.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

                    Heb me vergist in datum, kan dat weekend niet maar heb wel de poll al ingevuld.
                    Johan kan je dat ongedaan maken?

                    Grtz
                    Jean
                    35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

                      Oorspronkelijk geplaatst door plimsol Bekijk bericht
                      heb me vergist in datum, kan dat weekend niet maar heb wel de poll al ingevuld.
                      Johan kan je dat ongedaan maken?

                      Grtz
                      jean
                      done!
                      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                      BE-Wommelgem
                      .: 20D & D700 :.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

                        Nog maar 3 deelnemers die een keuze hebben gemaakt?
                        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                        BE-Wommelgem
                        .: 20D & D700 :.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

                          Er zullen er nog wel meer reageren, ik heb het ook nu pas gedaan, na het onvangen van een mail met de updates van dit topic.

                          Grtz,
                          Bert
                          Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

                          Comment


                          • #28
                            Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

                            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                            ik zou zelf zeggen... super klein... en geen toilet?
                            Enkele klikjes extra doen en je weet meer. 't Ziet er voor mij toch wel goed uit.

                            Ik had - net als Xavier - financieel willen bijdragen, maar niet fotograferen. Gewoon mijn ogen de kost geven en ervaringen uitwisselen met fotografen die vaardiger zijn in deze discipline.

                            Wij zullen dus moeten wachten op een initiatief waarbij dat wel kan.
                            Vriendelijke groet,

                            Jos

                            Comment


                            • #29
                              Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                              Ik had - net als Xavier - financieel willen bijdragen, maar niet fotograferen. Gewoon mijn ogen de kost geven en ervaringen uitwisselen met fotografen die vaardiger zijn in deze discipline.
                              Ik heb ook weinig ervaring op dit vlak, maar een klein beetje voorbereiden en experimenteren is een goede leerschool.
                              www.photo-rudi.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Wie wil mee in de studio duiken voor een kennismaking?

                                Ik heb me ingeschreven, maar ben ook niet de ervaringsdeskundige hoor.
                                't Is voor mij vooral zien / proberen / leren.

                                Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                                Ik heb ook weinig ervaring op dit vlak, maar een klein beetje voorbereiden en experimenteren is een goede leerschool.

                                Comment

                                Working...
                                X