Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

    Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
    Ik heb al hier en daar rondgekeken voor ballonvluchten. Minder dan 100€ per man vind je echt niet. Denken jullie dat er dan nog interesse zal zijn?
    Amaai, kost dat zoveel dat wist ik niet. Had gedacht paar 100 euro voor de ganse ballon. Is een zeppelin ook zo duur

    Voor 100 EUR/pers. kunnen we een boot voor 20 uur afhuren en gans Vlaanderen rondvaren trouwens, degenen die een tochtje op het water zien zitten: "schrijf je in op, de wachtlijst!"

    Comment


    • #32
      Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

      Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
      Contacten worden gelegd, hopelijk voor augustus of september. Welk fort, dat vertel ik nog niet
      In afwachting kan je het fort van Liezele bezoeken, elke zondagnamiddag rondleiding, ik geloof om 15h. Dat wordt het dus niet, want men weet: ik zoek graag iets "exclusievers" -- of bezoek fort Eben-Emael, zie mijn post in "waarheen vandaag?"

      Kastelen of domeinen waar je anders niet binnenraakt zijn inderdaad zeer interessant. Concrete suggesties mag men mij altijd pm'en, want ik ben niet zo op de hoogte van de "urban" locaties in ons land.
      als je eben-emael doet , moet je zeker de moeite doen om ook eens naar het kasteel van neerkanne te gaan , juist op maastrichts grondgebied met een tuin in franse stijl erbij ;
      en op de nabij gelegen hellingen kan je interessante macrobeestjes en plantjes vinden , als je hierover verder plannen maakt moet je me maar een maitje sturen , dan kan k voor enkele contactadressen kijken om met een gids de natuurgebieden daar binnen te raken
      groeten, Sebastiaan

      Comment


      • #33
        Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

        Oorspronkelijk geplaatst door sebastiaan roes Bekijk bericht
        als je eben-emael doet , moet je zeker de moeite doen om ook eens naar het kasteel van neerkanne te gaan , juist op maastrichts grondgebied met een tuin in franse stijl erbij ;
        en op de nabij gelegen hellingen kan je interessante macrobeestjes en plantjes vinden , als je hierover verder plannen maakt moet je me maar een maitje sturen , dan kan k voor enkele contactadressen kijken om met een gids de natuurgebieden daar binnen te raken
        Is dat het kasteel met die draken boven op de toren?
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #34
          Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

          Een SD aan de kust, thema "zee"
          Daar ga ik in mee

          R.
          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

          Comment


          • #35
            Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

            Wat ik al een tijd wil doen, maar het komt er niet van, Brussel met als thema "Art Deco"...
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #36
              Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

              Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
              Wat ik al een tijd wil doen, maar het komt er niet van, Brussel met als thema "Art Deco"...
              Kunnen we misschien eens samen bekijken, ik heb een art deco-stadswandeling liggen. Maar dat is nog niet voor direct

              Wat betreft "zee": ik denk dat een SD altijd iets exclusief of speciaals moet bieden, iets wat je op je eentje niet te zien krijgt. Met de kust is dat denk ik iets moeilijker, wie een foto van de zee wil hoeft maar naar de kust te rijden, keus genoeg... (of: keus te kust en te keur)...

              Comment


              • #37
                Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                Wat betreft "zee": ik denk dat een SD altijd iets exclusief of speciaals moet bieden, iets wat je op je eentje niet te zien krijgt. Met de kust is dat denk ik iets moeilijker, wie een foto van de zee wil hoeft maar naar de kust te rijden, keus genoeg... (of: keus te kust en te keur)...
                Wie zegt dat we naar de Belgische kust moeten trekken?
                Bretoense kusten?
                Deltawerken in Nederland?
                Allemaal geschikt voor een dagtochtje ...
                ...eventueel leggen we een bus in?

                Comment


                • #38
                  Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                  Combi trip in 't najaar naar de Moezel of zo ..
                  (Stadje met Deutsche Vakwerkheuskes + de nieuwe oogst wijn degusteren)
                  Dan allemaal scheve foto's trekken en vervolgens moeten overnachten omdat ge niet weet welk van die 2 auto's met dezelfde plak nu den uwen is
                  www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                  Comment


                  • #39
                    Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                    klinkt allemaal leuk

                    zal men eerste SD worden dan
                    FF Photography.be

                    Mijn Flickr account ...

                    Comment


                    • #40
                      Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                      Ideeën in overvloed, geen boterberg, ideeënberg of is het een ideeënplas.
                      Moesten nu al die ideeën eens worden verwezenlijkt, allee, toch zo'n 25%,
                      En dat alle mannen die wel willen en steeds op iemand rekenen om het te doen, nu ook eens op niemand rekenen en het zelfs eens probeerden ?
                      Er staan overal helpende handen ter beschikking, mezelf, Vanslycken ...

                      Bergen, Frans-Vlaanderen, Heuvelland, Hellend vlak van Roncquieres, Le grand Hornu, Antwerpen, Hulst, ja, je kan overal wel iets vinden, alleen, met woorden en iddeën is het niet voldoende.
                      Als stuurlui aan vaste wal, misschien eens mee de boot opstappen ...
                      Geen woorden, doen ...
                      En Stefaan ik heb het niet op U hoor !
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #41
                        Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                        De 3 SD's die ik meegedaan heb vond ik alvast heel tof.

                        2x stadswandeling (Gent en Leuven) en 1x concertshoot (was héél tof!)


                        Verder nog dingen die ik leuk zou vinden:
                        • Vogels
                        • Vliegtuigen (een SD Airshow ofzo )
                        • Evenementen
                        • Straattheater


                        Tom
                        ~TDN
                        fotoblog: www.tdn9.be

                        Comment


                        • #42
                          Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          misschien eens mee de boot opstappen ...
                          Geen woorden, doen ...
                          Vind ik een prima idee, klik hier voor instructies

                          Comment


                          • #43
                            Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                            Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                            ...Hulst is inderdaad wel een leuk stadje, en ik heb er de slechtste frieten van heel mijn leven gegeten.
                            Goh ben benieuw waar dat was...maar ik kan het wel raden

                            Comment


                            • #44
                              Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                              't Is al een paar jaar geleden maar ik geloof dat het achter de kerk was...

                              Comment


                              • #45
                                Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                                Er zijn ook een deel Nederlandse leden hier aanwezig op het forum. Misschien kunnen zij ons eens zeggen welke plekken in Nederland de moeite waard zijn voor een SD? Als je ziet welke mooie landschapsfoto´s er hier regelmatig verschijnen, welke pareltjes van Hollandse architectuur er te bezoeken zijn dan zou het eens tof zijn om naar onze noorderburen te gaan! Met de auto is dit zeker geen te lange reisweg en ik zou er graag ook eens de lokale streekbieren willen proeven, prosit
                                BD0723BE

                                Comment

                                Working...
                                X