Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

    Oorspronkelijk geplaatst door PierreVanHoof Bekijk bericht
    Misschien eens op een domein / kasteel waar je anders niet binnen geraakt
    vind ik ook interessant

    Comment


    • #17
      Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

      Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
      Misschien één van de forten rond antwerpen ?
      Mooi stukje geschiedenis en als je een gids vindt die de sleutel heeft dan is er binnen ook veel te zien (wel weinig licht)

      G
      Contacten worden gelegd, hopelijk voor augustus of september. Welk fort, dat vertel ik nog niet
      In afwachting kan je het fort van Liezele bezoeken, elke zondagnamiddag rondleiding, ik geloof om 15h. Dat wordt het dus niet, want men weet: ik zoek graag iets "exclusievers" -- of bezoek fort Eben-Emael, zie mijn post in "waarheen vandaag?"

      Kastelen of domeinen waar je anders niet binnenraakt zijn inderdaad zeer interessant. Concrete suggesties mag men mij altijd pm'en, want ik ben niet zo op de hoogte van de "urban" locaties in ons land.
      Last edited by vanslycken; 14 mei 2007, 19:28.

      Comment


      • #18
        Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

        Een wandeling, al dan niet onder begeleding van een gids, door een historische stad. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Gent in combinatie met een bezoek aan door de monumentenstrijd bekende Campo Santo.
        BD0694BE
        http://pdeco.fotopic.net

        Comment


        • #19
          Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

          Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
          Contacten worden gelegd, hopelijk voor augustus of september. Welk fort, dat vertel ik nog niet
          In afwachting kan je het fort van Liezele bezoeken, elke zondagnamiddag rondleiding, ik geloof om 15h. Dat wordt het dus niet, want men weet: ik zoek graag iets "exclusievers" -- of bezoek fort Eben-Emael, zie mijn post in "waarheen vandaag?"
          Liezele staat nog op mijn verlanglijstje (als ik ooit eens 5 min tijd heb)

          Maar jou fort ga ik zeker volgen, lijkt me leuk !

          G
          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
          like.no.other

          Comment


          • #20
            Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

            Urbex interesseert mij de laatste tijd wel: Kasteel van Mesen, Spookhuis in Sas van Gent, Eilermarke wil ik ook nog eens naartoe maar is wel ver (Gronau in Duitsland, net achter Enschede).
            Van natuur: Hageland (omgeving van Molenbeek vond ik prachtig), Meetkerkse polders (altijd zalig fietsen daar), omgeving van de Ijzer stroomopwaarts Diksmuide...

            Ik ben met veel content

            Comment


            • #21
              Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

              Het maakt mij weinig uit: natuur (liefst met beestjes), stad, concert
              Alles kan interessant zijn.

              Als de datum van een SD mij past dan schrijf ik mij wel in.


              Wat mij wel eens heel leuk en interessant lijkt, is een rondleiding op de luchthaven (liefst Zaventem ). Ben al eens op de site gaan kijken en zo'n rondleidingen bestaan dus misschien is dit wel eens doenbaar als een SD. Als het allemaal BD'ers (fotografen ) zijn, dan kunnen ze die toer misschien wel aanpassen met de beste fotoplaatsen.

              Mvg

              Steven
              1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

              Comment


              • #22
                Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                misschien een keer vliegen??.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                  Saeftinge zou ik ook heel graag eens doen...
                  En als fort is het fort van Steendorp misschien een idee Stefaan? Prachtig natuurgebied, en met gids kan je het fort ook binnen. Misschien in combinatie met de oude en huidige kleiputten van de steenbakkerij...

                  Zaventem is best ook leuk idee Canonex!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                    Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
                    En als fort is het fort van Steendorp misschien een idee Stefaan?
                    Toeme toch, het mysterieuze fort waar ik een SD wil gaan doen is geraden!!!
                    Ik heb een mail gestuurd naar de toeristische dienst van Temse, we zien wel wat dat geeft.

                    Ik heb een brief verstuurd voor een bezoek aan een verlaten fabriek, als die nog geraden wordt stop ik met verrassingen

                    Comment


                    • #25
                      Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                      Toch geen oude steenbakkerij ?
                      BD0694BE
                      http://pdeco.fotopic.net

                      Comment


                      • #26
                        Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                        nee, maar je zit vrij warm. Let wel: ik heb enkel nog maar een brief naar de eigenaar gestuurd, ik heb echt nog geen benul wat hij zal antwoorden.

                        Vliegen, had ik ook al eens aan gedacht, maar hoe of wat weet ik nog niet. Ik vrees vooral een beetje voor de kostprijs, maar ik dacht aan: luchtballon, of helikopter. Voorkeur voor het eerste, er zijn twee opstijgweiden bij mij in de buurt, zal eens gaan horen

                        Comment


                        • #27
                          Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                          Voor een ballonvlucht schrijf ik me nu al in
                          Kwestie van een plaatsje te hebben in dat kleine mandje

                          Groeten,

                          Mark
                          http://markwijnants.zenfolio.com/
                          Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                          Comment


                          • #28
                            Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                            Zeker geinteresseerd voor het fort van Steendorp ! Hou ons op de hoogte
                            Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                            Mijn foto's
                            Mijn blogje

                            Comment


                            • #29
                              Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                              Oorspronkelijk geplaatst door mark w. Bekijk bericht
                              Voor een ballonvlucht schrijf ik me nu al in
                              Kwestie van een plaatsje te hebben in dat kleine mandje
                              Wat pas echt zou zijn - tevens oplossing voor plaatsgebrek - is met deze de lucht in gaan

                              Effe terug serieus, mij mag je ook op de ballonlijst zetten

                              Comment


                              • #30
                                Re: Shooting Days: wat vinden jullie interessant?

                                Ik heb al hier en daar rondgekeken voor ballonvluchten. Minder dan 100€ per man vind je echt niet. Denken jullie dat er dan nog interesse zal zijn?

                                Comment

                                Working...
                                X